اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال پیامی

منطقه آزاد اروند درگذشت فرماندار دوران جنگ خرمشهر را تسلیت گفت

خبرگزاری فارس: سازمان منطقه آزاد اروند با ارسال پیامی درگذشت «محمدرضا عباسی» فرماندار دوران جنگ خرمشهر و مدیر عامل اسبق این سازمان را تسلیت گفت.

منطقه آزاد اروند درگذشت فرماندار دوران جنگ خرمشهر را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سازمان منطقه آزاد اروند در پیام تسلیت خود بمناسبت درگذشت جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس و فرماندار دوران جنگ شهر حماسه خرمشهر آورده است: بازگشت همه به سوی اوست، خبر درگذشت رزمنده جانباز دکتر محمد رضا عباسی که عمر پر برکت خود را صرف مجاهدت ، خدمت و دفاع از ارزش‌های اسلامی کرد، واصل و موجب تأثر و تألم خاطر شد.

در ادامه این پیام افزوده شده است: بی تردید فقدان آن عزیز برجسته و انسان فرهیخته به عنوان یکی از رزمندگان و معلمان دلسوز و فعالان برجسته عرصه تعلیم و تربیت ضایعه‌ای تلخ و ناگوار است، این خواست پروردگار بزرگ است که چنین تقدیری را رقم می‌زند و ما نیز تسلیم خواست او هستیم .

سازمان منطقه آزاد اروند در پیام خود خاطرنشان کرده است: خدمات خالصانه و ارزنده آن جانباز سربلند 8 سال دفاع مقدس در دوران جنگ تحمیلی و مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد اروند هرگز فراموش نخواهد شد.

در ادامه این پیام افزوده شده است: سازمان منطقه آزاد اروند درگذشت نابهنگام معلم جانباز زنده یاد محمدرضا عباسی را به مردم آبادان و خرمشهر و خانواده داغدار آن مرحوم صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت می‌نماید.

این فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس در سال‌های 59 و 60 نیز به عنوان فرمانده ستاد مقاومت خرمشهر و همچنین فرماندار خرمشهر بعد از آزادسازی از سال‌های (65-1361)فعالیت داشت و نقش مؤثری در دفاع از این شهر ایفا کرد. از جمله مسئولیت‌های ایشان پس از دوران جنگ، معاونت اجرایی سازمان امور اداری و استخدامی کشور، ریاست سازمان اسناد ملی ایران و مدیر مرکز اسناد و مطالعات راهبردی فلسطین - خاورمیانه ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند(آبادان-خرمشهر) و بیمه معلم بود.

انتهای پیام/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول