اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب‌های ماه مبارک رمضان

5 تیم در جام شهدای هندبالیست قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هندبال استان قم از برگزاری رقابت‌های جام شهدای هندبالیست در شب‌های ماه مبارک رمضان خبر داد.

5 تیم در جام شهدای هندبالیست قم رقابت می‌کنند

وحید اخوان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: برای شرکت در پیکارهای هندبال جام رمضان قم پنج تیم اعلام آمادگی کرده‌اند و این رقابت‌ها به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هیئت هندبال قم، تیم‌های هندبال زینی وند قم و تیزرو در دیدار آغازین این رقابت‌ها به مصاف یکدیگر می‌روند و دومین بازی را نیز تیم‌های هندبال انقلاب و امید قم برگزار خواهند کرد.

دبیر هیئت هندبال استان قم افزود: ترکیب تیم‌های هندبال شرکت‌کننده در مسابقات جام رمضان را هندبالیست‌های آینده‌دار قم تشکیل می‌دهند و این رقابت‌ها امسال با عنوان جام شهدای هندبالیست استان قم به انجام می‌رسد.

وی یادآور شد: در قم 11 شهید هندبالیست به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند و قصد داریم از این به بعد با برنامه‌ریزی در هیئت هندبال استان قم هر سال یکی از مسابقات استانی را به نام این شهدای سرافراز و گرانقدر نامگذاری کنیم.

اخوان در ادامه با اشاره به وضعیت حال حاضر هندبال در قم اظهار کرد: قم سرشار از استعدادهای هندبال است که از رده سنی نونهالان تا رده سنی بزرگسالان با عشق و علاقه زیاد به این رشته ورزشی می‌پردازند.

وی ادامه داد: حاصل کارهای بسیار ارزنده‌ای که در هیئت هندبال استان قم به منظور رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی صورت گرفته و ادامه نیز خواهد داشت، دعوت استعدادهای هندبال قم به تیم‌های ملی هندبال کشورمان در هر دو بخش مردان و بانوان است.

دبیر هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: در بهار امسال و در دعوت کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان از بازیکنان مورد نظر خود برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم، نام مرتضی ابوترابی از هندبالیست‌های آینده‌دار استان قم نیز به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول