اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جلوه عشق خدایی

اسرای دفاع مقدس فردایی ساختند برای لحظه‌های هر روز من و تو

خبرگزاری فارس: اسرای هشت سال جنگ تحمیلی، از نگاه امیدوار خویش فردایی ساختند برای لحظه‌های هر روز من و تو و در راه دفاع از آرمان‌های خود، هیچ‌گاه مسخر دژخیمان نشدند.

اسرای دفاع مقدس فردایی ساختند برای لحظه‌های هر روز من و تو

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، 26 مرداد سالروز رهایی آزادمردانی است که از آزادی خود گذشتند تا عزت، اقتدار و صلابت ایران و ایرانی حفظ شود.

امروز برای همان‌هایی می‌نویسم که بوی رشادت می‌دادند و صلابت، عطر تن‌شان پر بود از خاطره‌های تلخ و شیرین.

ای بزرگ‌مردان قبیله غیرت! امروز برای شما می‌نویسم .... برای شماهایی که از همه چیزتان گذشتید برای اینکه ما همه چیز داشته باشیم.

شمایی که از نگاه امیدوار خویش فردایی ساختید برای لحظه‌های هر روز من!

شماهایی که در برهوت داغ تنهایی، تنها ماندید...! اما... نه، به غلط گفتم... شما تنها نبودید، راه مداومت یاد خدا را در پیش گرفتید چرا که خوب یاد گرفته بودید ذکر «الا بذکرالله تطمئن القلوب» را ...

همرزمان شهیدتان در آغوش خدا آرمیدند اما چه باک! که شما با اقتدار، امیدوار و دلاورانه راهشان را در پیش گرفتید به طوری که میله‌های زندان نیز مانع فریاد عدالت‌خواهی و حماسی‌تان نشد.

چه بهارانی دیدید در راه چه زمستان‌هایی... ایستادگی‌تان، صلابتت، رشادتت همه و همه پر از پیام بهاری خرسندی ولایت و دیدار وطن بود برایت!

چه خوب از عهده‌اش برآمدید، ای روحتان مملو از آزادی و آزادگی، ای از طایفه هر چه پاکی و عشق و مهر!

دل بی‌تاب و بی‌‌آرام شما از شوق خدا لبریز بود، تار و پود امیدتان را با عشق به هم آمیخته‌ بودید، به هر سو چشم‌ رو می‌کردید «فردا» بود چرا که تربیت‌یافته مکتب قرآن بودید و صبر زینب (س) و اعتقاد داشتید به تحقق وعده خدا که «ان ‌مع ‌العسر یسرا»

دلیر آمدید تا دلیلی باشید برای ایستادگی من در برابر دژخیمان زمان و خواستید به ما بیاموزید که می‌شود با شکوه استقامت ایستاد برای همیشه.

شما تکلیف خود را در آن زمان به خوبی انجام دادید و حال ما مانده‌ایم و تکلیفمان، باید از شما بیاموزیم و به یاد داشته باشیم که می‌شود در اوج سختی‌ها نیز جاودانه ماند.

شما گنجینه‌ای از خاطرات تلخ و شیرین و من با وجودی که تاب شنیدن برخی از خاطرات سختت را ندارم ولی می‌خواهم بشنوم، سراپا گوش می‌شوم برای شنیدن و عمل کردن چرا که باید از آن درس بگیرم برای اقتدار و اعتلای آینده ایران.

=================

یادداشت: مریم شهابی باهر

=================

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول