اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان خبر داد

افتتاح متمرکز پروژه‎های هفته دولت در گرگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان از افتتاح متمرکز پروژه‎های هفته دولت با حضور استاندار گلستان و مسئولان اجرایی در گرگان خبر داد.

افتتاح متمرکز پروژه‎های هفته دولت در گرگان

جعفر گرزین امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: مراسم متمرکز افتتاح پروژه‎های هفته دولت همزمان با نخستین روز از این هفته در ساعت 9:30 دقیقه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی کلید خواهد خورد.

وی بیان داشت: در آغاز نخستین روز از هفته دولت، افتتاح مدرسه شش کلاسه جلین، افتتاح و بهره‎برداری از هنرستان محمدآباد، بازگشایی مسیر بهزیستی به هزارپیچ گرگان و کلنگ گازرسانی به روستای زیارت بر زمین زده خواهد شد.

فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح فعالیت‎های انجام شده از سوی دولتمردان در راستای خدمت‎رسانی به مردم است تصریح کرد: لازم است مسئولان کارکردها و عملکردهای نظام را به مردم اطلاع‎رسانی کنند تا افتخارات نظام اسلامی و تلاش‎های دولت ‎بر همگان مشهود و مبرهن شود.

گرزین به حضور پرشور مردم و مسئولان در برنامه‎های هفته دولت تاکید کرد و ابراز داشت: پیشرفت‎هایی که در نظام اسلامی به دست می‎آید باید به اطلاع عموم رسانده تا امید در آنها تقویت شود.

وی یادآور شد: پیشرفت‎های خوبی در تمام زمینه‎ها در دولت‎های نهم و دهم در مقایسه با دولت‎های گذشته در کشور به وجود آمده است که شاخص‎های مقایسه‎ای این پیشرفت‎ها در هفته دولت اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول