اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز بهره‌برداری از 7 مدرسه در شهرستان لردگان همزمان با هفته دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: با اتمام عملیات ساخت و ساز، همزمان با هفته دولت هفت باب مدرسه در شهرستان لردگان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

آغاز بهره‌برداری از 7 مدرسه در شهرستان لردگان همزمان با هفته دولت

 ابوالقاسم علیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته هفت پروژه این اداره‌کل در شهرستان لردگان تکمیل و در هفته دولت بهره‌برداری می‌شوند.

وی مدرسه هفت‌ کلاسه سردشت لردگان را از جمله این پروژه‌ها دانست و افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه 3 هزار و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

علیاری بیان داشت: از این میزان اعتبار هزینه شده 2 هزار 500 میلیون ریال آن از محل اعتبارات ملی و مابقی اعتبارات در راستای بهره‌برداری از این مدرسه هفت کلاسه از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: این مدرسه هفت کلاسه در سردشت لردگان در زمینی به مساحت 660 متر مربع احداث شده و زمینه اشتغال 12 نفر به صورت مستقیم در این شهرستان را فراهم کرده است.

وی در ادامه از بهره‌برداری از مدرسه روستای آبزیر لردگان در هفته دولت خبر داد و تاکید کرد: برای افتتاح این مدرسه 2 هزار و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

علیاری افزود: این مدرسه در چهار کلاس در زمینی به مساحت 460 متر مربع احداث شده و زمینه اشتغال 10 نفر را در این شهرستان فراهم کرده است.

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مدرسه دو کلاسه روستای چلیته لردگان نیز در هفته دولت افتتاح می‌شود و دانش‌آموزان این روستا از اول مهر ماه سال جاری می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.

وی از صرف بیش از یک هزار میلیون ریال اعتبار برای افتتاح این پروژه خبر داد و افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

علیاری بیان داشت: این مدرسه دو کلاسه در زمینی به مساحت 170 متر مربع احداث شده و زمینه اشتغال چهار نفر را به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم خواهد کرد.

وی به اتمام عملیات اجرایی مدرسه تل‌ماران لردگان اشاره و خاطرنشان کرد: این مدرسه در شش کلاس و در زمینی به مساحت 500 متر مربع احداث شده و آماده بهره‌برداری در هفته دولت است.

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مدرسه زمینه اشتغال 12 نفر را به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم کرده است.

وی همچنین از افتتاح مدرسه راهنمایی کورون لردگان خبر داد و گفت: این مدرسه در دو کلاس در زمینی به مساحت 170 متر مربع ساخته شده است.

وی از صرف بیش از یک هزار میلیون ریال اعتبار برای ساخت این مدرسه خبر داد و تاکید کرد: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

علیاری ادامه داد: بهره‌برداری از مدرسه راهنمایی کورون لردگان زمینه اشتغال چهار نفر را در این شهرستان فراهم خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی نکات ایمنی در ساخت و ساز این مدارس رعایت شده و در این زمینه هیچ کمبود و نگرانی وجود ندارد و خانواده‌ها می‌توانند با آرامش خاطر فرزندان خود را راهی مدرسه کنند.

علیاری افزود: بیشتر پروژه‌های نوسازی مدارس در سطح استان چهارمحال و بختیاری از محل اعتبارات ملی تامین اعتبار شده‌ ولی در این زمینه اعتبارات استانی و کمک خیران مدرسه‌ساز نقش بسزایی در تکمیل به موقع این مدارس داشته است.

انتهای پیام/خ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول