اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سابق مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

طرح ولایت فرصتی برای حضور افکار جدید است

خبرگزاری فارس: معاون سابق مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طرح ولایت بسیج دانشجویی استان قزوین را از نظر کمی و کیفی بی‌نظیر دانسته و گفت: طرح ولایت فرصت خوبی است تا دانشجویانی با افکار و صحبت‌های تازه در این دوره‌ها شرکت کنند.

طرح ولایت فرصتی برای حضور افکار جدید است

محمدعلی رامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: طرح ولایت از ایده‌های بسیار خوبی است که در اوقات فراقت دانشجویان سئوال‌های ایجاد شده در ذهن آن‌ها را به نحوی مطلوب پاسخ می‌دهد.

وی با بیان این مطلب که طرح ولایت بسیج دانشجویی استان قزوین همواره رشد و پیشرفت داشته و در حد مطلوب و قابل قبولی برگزار می‌شود، عنوان کرد: از این رو طرح ولایت بسیار ارزشمند بوده و در غنی‌سازی اوقات فراقت دانشجویان بسیار تأثیر‌گذار است و همچنین این دوره‌ها، در آینده نیز آثار خود را در ذهن دانشجو‌ها می‌گذارد.

وی ادامه داد: در این طرح‌ها باید موضوعاتی که اولویت زمانی دارد برای دانشجویان مطرح شود، بعضی اوقات ما در این طرح به پرسش طرح شده توسط غربی‌ها پاسخ می‌دهیم که بهتر است ما به پرسش‌های خود پاسخ دهیم تا جوانان ما به یک غنای فکری برسند.

رامین پیرامون حضور دانشجویان در طرح ولایت عنوان کرد: دانشجو‌ها همیشه از افراد پرشور و با نشاط محسوب می‌شوند و حضور پرنشاط این عزیزان است که طرح ولایت را با اثر می‌کند.

معاون سابق مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: طرح ولایت در هر دوره ویژگی خاص خود را دارد، به طور مثال اگر این طرح در سال 88 برگزار می‌شد، شرایط کشور به شکل دیگری بود، اکنون نیز بحث بیداری اسلامی در جهان مطرح است و در واقع بیداری اسلامی از دوره هیجانی خود گذشته و حرف‌های تازه‌ای برای جهان اسلام دارد.

رامین با اشاره به مسئله سوریه اظهار کرد: سوریه یکی از پایگاه‌های اسلام است و از نظر تاریخی و جغرافیایی بسیار شرایط ممتازی دارد و همچنین این کشور در زمان پیروزی انقلاب اسلامی نقش ممتازی را به نفع انقلاب اسلامی ایفا کرد.

وی ادامه داد: زمانی که صدام قصد به راه انداختن جنگ اعراب با ایران را داشت، حافظ اسد پدر بشار اسد به تنهایی مقابل آن‌ها ایستاد و نگذاشت جنگی به عنوان اعراب با ایران شکل بگیرد.

معاون سابق مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر تمام کفر در مقابل مردم سوریه هستند و بشار اسد جوانمردانه از حیثیت مردم سوریه دفاع می‌کند.

رامین در خاتمه اذعان کرد: طرح ولایت فرصت خوبی است تا دانشجویانی با افکار و صحبت‌های تازه در این دوره‌ها شرکت کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول