اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری زنجان:

پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر زنجان 92 درصد است

خبرگزاری فارس: سرپرست شهرداری زنجان درصد پیشرفت پروژه‌های تعریف شده این شهر برای سال گذشته را 92 درصد اعلام کرد.

پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر زنجان 92 درصد است

حبیب ملایی‌یگانه امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان بودجه سال جاری شهرداری زنجان را 102 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: 60 درصد از این میزان بودجه عمرانی و بقیه برای اعتبارات جاری مصوب شده است.

وی میزان اعتبارات پروژه‌های عمرانی را در حدود 60 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: 10 میلیارد تومان از این مبلغ سهم استان است که از محل اعتبارات حوادث و تملک دارایی تامین شده است.

سرپرست شهرداری زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد درصد پیشرفت پروژه‌های عمرانی سال گذشته شهرداری زنجان گفت: درصد پیشرفت این پروژه‌ها در حدود 92 درصد بوده است.

وی با اشاره به اینکه آمار پروژه‌های تعریف شده شهر زنجان در سال جاری هنوز قطعی نشده است، اضافه کرد: آمار این پروژه‌ها بعد از هماهنگی با شهرداری اعلام می‌شود.

ملایی‌یگانه مطالعات جامع ترافیک شهری، ساماندهی ورودی شرقی، تملک در خیابان زینبیه شرقی، احداث کمربندی شمالی، ساماندهی حاشیه میدان سرداران شهید، بهسازی حاشیه و آسفالت اتوبان 22 بهمن، تملک‌های لازم برای عملیاتی کردن تونل شهری و طرح سبزه‌ میدان را از جمله طرح‌های تعریف شده برای شهر زنجان اعلام کرد.

وی احداث تقاطع پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا، بازگشایی زینبیه غربی، تملک در مسیر بلوار ولایت، عملیات عمرانی در گرده داغ، احداث پارک علمی فرهنگی، تکمیل سالن مدیریت بحران، زیرسازی‌ها و جدول‌گذاری‌های لازم در سطح شهر و ساماندهی مجتمع تفریحی گاوازنگ را دیگر پروژه‌های تعریف شده برای شهر زنجان در سال گذشته اعلام کرد که ادامه کار آنها در سال جاری هم ادامه می‌یابد.

سرپرست شهرداری زنجان از تعریف انجام مطالعه چهار تقاطع غیر هم‌سطح برای شهر زنجان خبر داد و گفت: برای شهر زنجان در سال گذشته در مجموع 31 طرح عمرانی تعریف شده بود که همه آنها بسته به درصد تخصیص اعتبارات پیشرفت 100 درصدی داشته‌اند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول