اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر:

18 پروژه راه و شهرسازی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر گفت:18 پروژه راه و شهرسازی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد.

18 پروژه راه و شهرسازی در رامسر به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان رامسر، هادی رمضانی در سومین روز برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در مراسم افتتاح بهسازی و آسفالت روستاهای وانکوه، لتر و گانکسر بیان داشت: برای این 18 پروژه در مجموع 12 میلیارد و 380 میلیون ریال اعتبار هزینه شده و بیش از 3 هزار نفر از مردم شهرستان از خدمات پروژه‌های افتتاحی بهره‌مند خواهند شد.

رمضانی گفت: این پروژه‌ها شامل بهسازی و آسفالت، تعریض و بهسازی، دیوار حفاظتی، احداث کانال بتنی و دیوار گابیونی، احداث راهدارخانه، شن‌ریزی راه روستایی، مرمت و تعریض پل، تثبیت رانش، احداث آبنما و ایمن‌سازی است که امروز زیرسازی و آسفالت روستاهای وانکوه، لتر و گانکسر  افتتاح شده است.

رمضانی با اشاره به کمک و مساعدت فرماندار وقت رضاخانی و ابراهیم شیرود عشوریان بخشدار درباره لزوم آسفالت روستاها اعلام کرد: طول طرح آسفالت روستاهای لتر و گانکسر 1000و هفتصد متر بوده و یک لایه پایه و پنج سانتی متر آسفالت روی آن قرار گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی رامسر بیان کرد: 110 خانوار که شامل 400 نفر جمعیت روستاهای گانکسر است از این طرح بهره‌مند و فاصله طرح از مرکز شهر حدود 16 کیلومتر است.

فرماندار رامسر نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهید رجایی مسئؤلی ساده‌زیست و خدمتگزار با افکار بلند و متعالی بود و الگویی تمام عیار برای دولت‌مردان است.

رستم زرودی با اعلام این مطلب در جمع مردم روستای گانکسر در حاشیه افتتاح بهسازی و آسفالت این روستا افزود: شهید رجایی به‌دنبال حل مشکلات فقرا و محرومان بود و پیروی از سیره این مفاخر انقلاب موجب عزت‌مندی ما است.

وی گفت: هر اندازه به این مردم خدمت شود باز هم کم است چرا که پایداری ملت و ولایت‌پذیری آنان موجب اقتدار ایران اسلامی است و مردم ما همواره پشتیبان نظام و ولایت بوده‌اند و به تعبیر مقام معظم رهبری همواره یک گام از مسئولان جلوترند.

در سومین روز هفته دولت علاوه بر افتتاح زیرسازی و آسفالت روستاهای وانکوه و لتر و گانکسر، اجرای عملیات روکش آسفالت و اجرای دیوار حفاظتی سادات شهر رامسر نیز افتتاح شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول