اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

مهرماه امسال 425 آموزشگاه لرستان هوشمند‌سازی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: مهرماه امسال 425 آموزشگاه لرستان هوشمند‌سازی می‌شوند.

مهرماه امسال 425 آموزشگاه لرستان هوشمند‌سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی ماکنعلی ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین نمایشگاه هوشمند سازی مدارس لرستان در خرم‌آباد، گفت: از مجموع چهار هزار و 589 آموزشگاه لرستان، سه هزار و 370 فضای آموزشی هوشمندسازی می‌شود.

وی افزود: به همین منظور در مهرماه سال جاری 425 آموزشگاه در قالب یک هزار و 274 کلاس درس در استان هوشمند شده و دانش آموزان از این فضاهای مجازی به خوبی استفاده می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: در حال حاضر تنها 175 آموزشگاه لرستان به طور کامل هوشمندسازی شده که با 10 میلیارد ریال اعتبار 250 آموزشگاه استان نیز هوشمندسازی می‌شود و در مجموع 425 آموزشگاه مهرماه به دانش‌آموزان استان تحویل داده می‌شود.

ماکنعلی افزود: هوشمند سازی مدارس به دلیل تکلیف قانونی بر اساس سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش و مزایای فراوان عرصه تعلیم و تربیت در استفاده از فناوری نوین در حال انجام است، تا دانش‌آموزان و فرهنگیان با فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی بیشتر آشنا شده و آنها در این عرصه به خوبی به کار ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یکی از برنامه‌های تحولی در بحث هوشمندسازی مدارس را برای تربیت دانش‌آموز پژوهش محور بر اساس معیارهای ایرانی و اسلامی دانست و گفت: این اقدام نیز یکی از برنامه‌های سند تحول بنیادین است که به خوبی در حال انجام است.

وی یادآور شد: برای هوشمند سازی مدارس نیازمند سه مسئله مهم تأمین نیازهای سخت افزاری، نرم افزاری و آموزش نیروهای انسانی هستند.

ماکنعلی گفت: تمام این امکانات تأمین شده و در راستای تربیت و آموزش نیروی انسانی نیز تاکنون قدم‌های خوبی برداشته شده و 64 هزار و 805 نفر ساعت آموزش داده شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول