اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گلستان صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای دولت شهرستان گنبدکاووس با حضور استاندار گلستان افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‌الاسلام محمدحسین سبحانی امام جمعه گنبدکاووس در مراسم افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان که در مصلای امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر از یاران صدیق حضرت امام خمینی (ره) و اسلام بودند و خدمات ارزنده‌ای به انقلاب داشتند و با تحمل درد و رنج ارزش‌های انقلاب و اسلام را حفظ کردند و سرانجام در سنگر خدمت و کار به مردم به دست منافقان مظلومانه به شهادت رسیدند.

در ادامه مراسم افتتاحیه متمرکز پروژه‌ها و نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دولت با حضور استاندار گلستان و هیئت همراه، ائمه جمعه، فرماندار، نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس و مدیران دستگاه‎های اجرایی، ادارات و نهادهای این شهرستان در مصلای امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

حیدرعلی احمدی فرماندار شهرستان گنبدکاووس در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گفت: این نمایشگاه با هدف نشان دادن دستاوردهای دولت برپا شده و ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی در آن غرفه دارند.

جواد قناعت استاندار گلستان و مسئولان در بازدید از غرفه‎های متنوع این نمایشگاه فعالیت‎های توسعه‌ای این شهرستان در بخش‎های گوناگون را قابل توجه دانستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گنبدکاووس نیز در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه 100 غرفه دارد که تا پایان هفته دولت صبح و عصر میزبان مردم است.

محمدرضا داورزنی یادآور شد: شرکت‎کنندگان در این نمایشگاه دستاوردهای مهم دولت را در حوزه فعالیت خود در قالب عکس، پوستر و بروشور به نمایش گذاشته‌اند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول