اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیر:

دولت نهم و دهم چهره عمران، آبادانی و اجتماعی کشور را دگرگون کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نیر گفت: دولت نهم و دهم چهره عمران، آبادانی و اجتماعی کشور را دگرگون کرد.

دولت نهم و دهم چهره عمران، آبادانی و اجتماعی کشور را دگرگون کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی ظهر امروز در نشستی با مسئولان این شهرستان به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر مهم‌ترین الگو و اسوه برای کارمندان ما هستند و ضروری است با تأسی به این شهدا کارکنان دولتی خود را متخلق به اخلاق حسنه کنند.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصت بازنگری فعالیت‌ها، عملکردها و تلاش‌های کارکنان نظام است، افزود: ما باید خود را در معرض بزرگترین امتحان‌ها ببینیم چراکه خداوند حاضر و ناظر بر اعمال ماست.

این مسئول نامگذاری ایام شهادت رجایی و باهنر به نام هفته دولت را فرصتی برای اکران تلاش‌های دولتمردان نظام اعلام کرد و گفت: در این میان با اطلاع‌رسانی این تلاش‌های صورت گرفته باید خدمات بی‌شائبه دولت را نیز به مردم معرفی کنیم.

مقدسی با بیان اینکه دولت نهم و دهم چهره عمران، آبادانی و اجتماعی کشور را دگرگون کرد افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با دولتمردان آنان را به پرکاری ملقب کردند که کارکنان نظام باید به این لقب پر افتخار ببالند.

امام جمعه نیز بیان داشت: هفته دولت بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای آحاد مردم به خصوص قشر نوجوان و جوان است و مسئولان باید استفاده از این فرصت و با ارتباط بیشتر با مردم و شرکت در اجتماعات مردمی نسبت به انجام این مهم اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحمید عباداللهی فرماندار نیر هم در سخنانی به فعالیت‌های انجام شده عمرانی و آبادانی شهر اشاره کرد و از همکاری و تلاش مسئولان ادارات در پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول