اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برق عسلویه:

مشکل برق 50 نقطه عسلویه برطرف شد

خبرگزاری فارس: مدیر برق عسلویه از حل مشکل برق 50 نقطه عسلویه خبر داد.

مشکل برق 50 نقطه عسلویه برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، علی قادری بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح چند طرح برق‌رسانی در عسلویه اظهار داشت: دولت توجه خاصی به مناطق محروم و دوردست دارد و در چند سال گذشته شاهد انجام طرح‌های عام‌المنفعه در این مناطق هستیم.

وی افزود: برق‌رسانی و بهبود وضعیت برق در چند سال اخیر در منطقه عسلویه با شتاب و کیفیت مطلوبی اجرایی شده و امسال شاهد تلاش بسیار خوبی در این عرصه هستیم.

مدیر برق عسلویه از اجرای پروژه برق‌رسانی به عسلویه و روستاهای تابعه خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح مهم با هدف توسعه و احداث شبکه برق انجام شد که شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و ناحیه برق عسلویه مجری این پروژه است.

قادری از اعتبار 12.6 میلیارد ریالی این طرح خبر داد و افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی استانی، داخلی و اهدایی تامین شده است.

وی اذعان کرد: احداث 11 دستگاه ترانس، احداث 4 هزار و 600 متر شبکه فشار متوسط هوایی و احداث  575 متر شبکه فشار ضعیف هوایی از جمله موارد این پروژه است.

قادری گفت: این پروژه از خرداد ماه سال جاری آغاز به کار کرده و پس از سه ماه این پروژه به انجام رسیده است.

مدیر برق عسلویه از حل مشکل برق 50 نقطه عسلویه خبر داد و اظهار داشت: با افتتاح طرح‌های ذکر شده، مشکل بیش از 50 نقطه از بخش عسلویه برطرف و روشنایی به خانه‌های مردم هدیه داده شده است.

وی یادآور شد: برای خدمات‌رسانی به مردم عسلویه و روستاهای اطراف از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و از فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول