اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

20 پروژه آموزشی در قم افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دولت و در مراسمی با حضور استاندار قم 20 پروژه آموزشی در قم افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

20 پروژه آموزشی در قم افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح 12 پروژه و آغاز عملیات اجرایی هشت پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان هستیم که این مسئله نشانگر اعتماد مردم و مسئولان و نیت پاک همه دست‌اندرکاران و خیرین معتمدی است که با عزم و اعتقاد راسخ به میدان آمده‌اند.

وی با اشاره به نقش راهبردی آموزش و پرورش در نظام توسعه گفت: این نقش در استان قم، بعد از حوزه‌های علمیه یک جایگاه خاص و ویژه است.

استاندار قم با بیان اینکه در صدد تدوین سند آمایش آموزش عالی استان، با هدف تعیین رویکردها و احصاء ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی استان هستیم افزود: آموزش و پرورش استان باید به عنوان مکمل دانشگاه‌ها در این عرصه حضور قوی داشته باشد.

پیریایی محرومیت‌زدایی را از رویکردهای مهم دولت و استان برشمرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی استان باید در این زمینه پیشگام باشند.

وی به توصیه‌های مقام معظم رهبری در دیدار اخیر هیئت دولت با ایشان اشاره و تصریح کرد: بر اساس این فرمایش همه دستگاه‌ها باید بی‌وقفه و با قوت در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول