اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

پتروشیمی لردگان 28 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: پتروشیمی لردگان تاکنون 28 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پتروشیمی لردگان 28 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید جلیل صبح امروز در بازدید از کارخانه پتروشیمی لردگان، اظهار داشت: دولت نهم و دهم خدمات بسیاری زیادی ارائه داده که در مقایسه با سال‌های قبل از آن بی‌نظیر است.

وی افزود: دولت نهم و دهم چند برابر دولت‌های گذشته در بخش‌های مختلف خدمات ارائه داده و کشور از یک جهش و رشد خوبی برخوردار شده است.

جلیل بر ضرورت همدلی و همکاری با دولت تاکید کرد و گفت: تلاش بر این است با کمک و همیاری با دولت در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق بخشیدن به تولید و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گام مهمی برداریم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های مهم و صنعتی در شهرستان لردگان در هفته دولت اشاره کرد و تصریح کرد: افتتاح مدرسه، بهره‎برداری از بیمارستان، افتتاح واحدهای صنعتی و پیگیری پتروشیمی لردگان از مهم‌ترین این پروژه‌هاست.

جلیل از پیشرفت 28 درصدی پتروشیمی لردگان خبر داد و افزود: پتروشیمی لردگان در مقایسه با سایر پتروشیمی‌های کشور از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و دارای رشد بالایی است.

وی تصریح کرد: روند خدمت‌رسانی به مردم در دوران دولت نهم و دهم از رشد و سرعت بسیار بالایی برخوردار بوده و نتیجه آن رشد و آبادانی بسیاری از روستاها و مناطق دورافتاده است.

جلیل افزود: در دوران دولت عدالت‌محور بسیاری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های کشور در راستای بسط و گسترش عدالت بین مناطق مختلف توزیع شد و ما شاهد اجرای عدالت در بخش‌ها و مناطق مختلف کشور هستیم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی، خدمتگزاری بی‌منت را از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت نهم و دهم دانست و گفت: تنها با یک روحیه جهادی و بسیجی و خدمتگزاری بی‌منت می‌توان به نحو مطلوب به مردم خدمت‌رسانی کرد.

جلیل، توجه به زیرساخت‌های توسعه را از مهم‌ترین خدمات دولت نهم و دهم برشمرد و اظهار داشت: گازرسانی به نقاط دورافتاده و محروم روستایی از مصادیق بزرگ این موضوع است به گونه‌ای که با رجوع به آمار و ارقام مربوطه می‌توان آن را به وضوح درک کرد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول