اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس المپیاد ملی مهارت زنجان:

المپیاد ملی مهارت عرصه قوی استعدادیابی است

خبرگزاری فارس: کارشناس المپیاد ملی مهارت زنجان گفت: المپیاد ملی مهارت مرکزی برای استعدادیابی جوانان و نوجوانان از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای کشور محسوب می‌شود.

المپیاد ملی مهارت عرصه قوی استعدادیابی است

امید کرمی در حاشیه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: المپیاد ملی مهارت در سال جاری با حضور کارآموزان در مراحل شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراحل شهرستانی و استانی این المپیاد انجام شده است، افزود: اداره کل فنی و حرفه‌ای استان با در اختیار گذاشتن امکانات لازم برای کارآموزان و برنامه‌های مختلف آموزشی، امکان حضور کارآموزان را در این جشنواره فراهم می‌کند.

کارشناس المپیاد ملی مهارت زنجان با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با شرکت در دوره‌های رایگان اداره کل فنی و حرفه‌ای مهارت‌های لازم را کسب کنند، افزود: علاقه‌مندان به تناسب علایق و استعدادهای خود می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی المپیاد ملی مهارت را فرصت مناسبی برای کارآموزان دانست تا با شرکت در این دوره‌ها افتخارات بیشماری برای کشور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی کسب کنند.

کرمی با بیان اینکه المپیاد ملی مهارت هر دو سال یکبار به صورت جهانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برندگان دو دوره المپیادهای ملی در المپیاد جهانی شرکت می‌کنند.

وی المپیاد ملی مهارت را مرکزی برای استعداد یابی کارآموزان برشمرد و گفت: افراد می‌توانند با شرکت در دوره‌های مختلف المپیادها استعدادهای خود را شکوفا کنند.

کارشناس المپیاد ملی مهارت زنجان با بیان اینکه مسابقات ملی مهارت در سطح بین‌المللی به صورت ویژه و با سطح بالایی برگزار می‌شود، افزود:‌ کشور ایران همواره در عرصه‌های بین‌المللی این المپیاد خوب درخشیده است.

وی با بیان اینکه ایران در سال 2009 در رتبه 16 این مسابقات قرار گرفت، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ایران در سال 2011 به رتبه ششم جهان دست یافت.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول