اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال صورت گرفت

بهره‌برداری از 2 طرح ورزشی و آموزشی در کاشان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کاشان از افتتاح 2 طرح عمرانی آموزش و پرورش کاشان با اعتباری بالغ بر 10میلیارد ریال خبر داد.

بهره‌برداری از 2 طرح ورزشی و آموزشی در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان، اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها به صورت امانی و با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز کاشان عملیاتی شده است.

حسین حنطه‌ای افزود: یک باب مدرسه 9 کلاسه که در این آئین به بهره‌برداری رسید، با  مشارکت عباس عباس‌زاده و همسرشان فاطمه کتابچی ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحد آموزشی با اعتبار 6 میلیارد ریال با یک‌هزار و 300 مترمربع زیربنا در فضایی به مساحت 4 هزار و 300 مترمربع ساخته شده است.

این مسئول یادآور شد: بهره‌برداری از یک سالن ورزشی چند منظوره به مساحت یک‌هزار مترمربع و با اعتبار 4 میلیارد و 500 میلیون ریال طرح دیگری بود که با مشارکت خانواده شهید عباس کاشانی‌پور به بهره‌برداری رسید.

حنطه‌ای ابراز داشت: مدرسه‌سازی نیاز همیشه نظام‌های آموزشی است و هیچ زمانی تمام‌شدنی نیست و باید جهادگونه با همکاری و همدلی مسئولان و مردم پیگیری شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان متذکر شد: هر چند در طی سال‌های اخیر خیّرین مدرسه‌ساز در کنار مسئولان، تلاش شایسته‌ای را برای رفع کمبود فضای آموزشی مناسب در کاشان عملی ساخته‌اند، اما هنوز مشکلاتی در این خصوص وجود دارد.

این مسئول اذعان داشت: 75 باب واحد آموزشی در این شهرستان با عمری بالای 40 سال در فهرست مدارس تخریبی است و نیازمند توجه جدی مسئولان است.

انتهای پیام/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول