اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر قم:

توان اجرای متروی قم پیش از موعد مقرر وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: تأمین منابع مالی موجب می‌شود که متروی قم زودتر از موعد مقرر به سرانجام برسد زیرا پیمانکار مربوطه این توانایی را دارد.

توان اجرای متروی قم پیش از موعد مقرر وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر در جلسه شورای اداری استان قم که پیش از ظهر امروز در استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: هماهنگی میان دستگاه‌ها در قم افزایش یافته و این مسئله یکی از تأثیرات سخنان رهبری طی سفر پربرکت ایشان به قم است.

وی افزود: نگرانی‌هایی در خصوص اجرای طرح مترو در قم وجود دارد زیرا اعتبار اجرای مترو در همه کلانشهرها توسط دولت تأمین می‌شود اما در قم با وجود 80 میلیارد هزینه صورت گرفته تنها 20 میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه متروی قم طی پنج سال به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: تأمین منابع مالی موجب می‌شود که این طرح زودتر از موعد مقرر به سرانجام برسد، زیرا پیمانکار مربوطه این توانایی را دارد.

وی با اشاره به جلسه مجمع نمایندگان استان قم در مجلس بیان داشت: ستاد همیاری زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی در قم تشکیل شده و تمام اقشار مختلف قم به همراه نهادهای دولتی عضو این ستاد هستند.

آتش‌زر خاطر نشان کرد: هفته همیاری با زلزله‌زدگان به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای بازسازی مساجد، مدارس و درمانگاه‌های تخریب شده در روستاهای ورزقان از یکشنبه هفته جاری به مدت یک هفته در قم آغاز شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: امیدواریم این اقدام در استان قم الگویی برای همه استان‌های کشور باشد زیرا معمولاً منازل مسکونی تخریب شده بازسازی می‌شوند اما ساختمان‌های خدماتی این وضعیت را ندارند، بنابراین کمک‌های نقدی برای همین منظور صرف خواهند شد.

وی با تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌های دولتی در این خصوص گفت: مدیران کل ادارات دولتی می‌توانند اطلاع‌رسانی صحیح و کامل را در این زمینه در زیر مجموعه خود داشته باشند.

وی در ادامه خواستار پیگیری و اصلاح قانون مالیاتی شد و ابراز کرد: برخی از مشاغل که جزو شغل‌های پردرآمد محسوب می‌شوند هیچ گونه مالیاتی پرداخت نمی‌کنند و امیدواریم با اصلاح این قانون، استان قم از این درآمد نیز برخوردار شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول