اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 5 ماه امسال صورت گرفت

افزایش کشف 2962 درصدی محموله قاچاق میراث فرهنگی در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان از افزایش کشف 2 هزار و 962 درصدی محموله قاچاق میراث فرهنگی در پنج ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

افزایش کشف 2962 درصدی محموله قاچاق میراث فرهنگی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرامرز به‌گذر بعد از ظهر امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان با اشاره به کاهش ورود کالای قاچاق در استان، نوسانات شدید ارز را از جمله علل این کاهش عنوان کرد.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی دستگیری زنان و افزایش 28 درصدی دستگیری مردان طی پنج ماه نخست امسال نسبت به سال گذشته، از افزایش هفت درصدی متلاشی شدن باندهای قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان همدان عنوان کرد: طی پنج ماه نخست امسال با افزایش 2 هزار و 962 درصدی کشف محموله قاچاق میراث فرهنگی در استان همدان مواجه بوده‌ایم.

مدیرکل اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان همدان نیز با بیان اینکه نقش اقتصاد مقاومتی در خودکفایی است، گفت: در تحریم‌ها باید به منابع داخلی خودمان روی آوریم و به سمت خوداتکایی پیش برویم که در این راستا باید کیفیت‌بخشی کالاها را نیز مدنظر قرار دهیم.

فرهاد تیموری کیفیت‌بخشی و قیمت مناسب را از راهکارهای مهمی در راستای حمایت از تولیدات داخل دانست و افزود: تنها دستگاه کیفیت‌دهی به کالاها اداره استاندارد است که دارای آیتم‌های مختلفی است.

وی بر لزوم توجه به مباحث زیربنایی در امر استانداردسازی کالا صحه گذاشت و این مهم را گامی مؤثر در راستای مبارزه با قاچاق کالا در کشور قلمداد کرد.

در این جلسه کمیته‌های مختلف این کمیسیون از جمله کمیته‌های فرهنگی، بهداشت، اموال تملیکی، دخانیات و تجهیزات پزشکی ارائه گزارش کردند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول