اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 3 هزار خیر

همایش ملی «مهر ایران، مرهم آذربایجان» برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش ملی «مهر ایران، مرهم آذربایجان» با حضور 3 هزار خیّر برای بازسازی و عمران مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

همایش ملی «مهر ایران، مرهم آذربایجان» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراب محمدی مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی این همایش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این همایش ملی با هدف تجمیع کمک‌های مردمی از سراسر کشور و هزینه‌کرد برنامه‌ریزی شده آنها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص استمرار امدادرسانی به مناطق زلزله‌‌زده، افزود: با توجه به نزدیکی فصل سرما و ضرورت اسکان دائم زلزله‌زدگان، مسئولیت مردم و خیران در قبال کمک‌رسانی به این افراد سنگین‌تر می‌شود.

محمدی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی برگزاری این همایش، جلب کمک‌های مردمی برای شتاب‌بخشی در بازسازی مناطق زلزله‌زده است.

وی ابراز کرد: در این همایش سه هزار خیّر و نیکوکار از سراسر کشور و همچنین ایرانیان مقیم خارج از کشور برای کمک‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی گرد هم خواهند آمد.

محمدی گفت: خیران سراسر کشور می‌توانند علاوه بر اهدای کمک‌های نقدی در تهیه و اهدای اقلام مورد نیاز برای بازسازی‌ها، تعهد ساخت و ساز در مناطق زلزله‌زده و تهیه کالاهای ضروری و اثاث منزل برای آسیب‌دیدگان زلزله از طریق این همایش اقدام کنند.

محمدی اضافه کرد: علاقمندان به مشارکت و حضور در این همایش می‌توانند با مراجعه به سایت www.bazsazi-as.ir یا ارسال پیام کوتاه به شماره 30007837 در این طرح ملی ثبت‌نام کنند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی این همایش ملی خاطرنشان کرد: همچنین شماره تلفن 5575090-0411 آماده پاسخگویی و ثبت‌نام خیرین و مردم عزیز از سراسر کشور و خارج از کشور است.

همایش ملی خیرین برای بازسازی و عمران مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی، با عنوان «مهر ایران مرهم آذربایجان» در تاریخ 25 شهریور 1391 در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول