اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته فنی فدراسیون اسکواش خبر داد

برگزاری کلاس مربیگری اسکواش آموزش و پرورش کشور در مازندران

خبرگزاری فارس: عضو کمیته فنی فدراسیون اسکواش و رئیس هیئت اسکواش مازندران گفت: نخستین دوره کلاس مربیگری اسکواش مدیران تربیت بدنی آموزش و پرورش سراسر کشور به میزبانی مازندران در حال برگزاری است.

برگزاری کلاس مربیگری اسکواش آموزش و پرورش کشور در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید اسماعیل احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اشاره به اینکه این دوره آموزشی در اردوگاه چمران رامسر در حال برگزاری است، گفت: این دوره آموزشی بر اساس تفاهم‌نامه فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

عضو کمیته فنی فدراسیون اسکواش ایران به راه‌اندازی ورزش مفرح اسکواش در مدارس اشاره کرد و افزود: دوره آموزش مربیگری 15 شهریور برای بانوان آغاز شده و در 21 شهریور پایان خواهد یافت.

به گفته وی، این کلاس آموزشی از 22 تا 31 شهریور برای آقایان برگزار می‌شود.

احمدی به تشکیل انجمن اسکواش در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این انجمن نیز بر اساس تفاهم‌نامه فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده و تلاش می‌کند تا ورزش اسکواش در میان دانش‌آموزان گسترش یابد.

وی همچنین از تلاش این هیئت برای راه‌اندازی ورزش اسکواش در مدارس استان خبر داد و گفت: با توجه به تفاهم‌نامه فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران و وزارت آموزش و پرورش، سعی می‌کنیم تا تفاهم‌نامه استانی را در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی منعقد شود.

رئیس هیئت اسکواش مازندران همچنین به برگزاری کلاس آموزش داوری سطح یک ملی در استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی برای داوران استان برای نخستین بار در خانه اسکواش مازندران با حضور داوران ملی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در هفته گذشته به مدت دو روز برگزار شد، تصریح کرد: در کلاس آموزش داوری سطح یک ملی اسکواش 20 فعال و داور ورزش اسکواش در مازندران شرکت کردند.

احمدی هدف از برگزاری کلاس‌های آموزشی ارتقای سطح علمی ورزشکاران و به‌روز شدن آخرین فنون اسکواش برای ارتقای سطح فنی اعلام کرد و گفت: توسعه اسکواش در سطح استان یکی از اهداف برگزاری این دوره‌های آموزشی است.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول