اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهرستان خرمشهر:

شبکه آبرسانی روستاهای خرمشهر ضعیف است

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهرستان خرمشهر گفت: برخی از روستاهای خرمشهر دارای شبکه آبرسانی ضعیف بوده و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای روستاییان به‌وجود آورده است.

شبکه آبرسانی روستاهای خرمشهر ضعیف است

فارس صنگورنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اشاره به مشکلات روستاهای خرمشهر اظهار کرد: برخی از روستاهای خرمشهر دارای شبکه آبرسانی ضعیف بوده و همین امر مشکلات عدیده‌ای را برای روستاییان به‌وجود آورده است.

وی طراحی این شبکه را با توجه به رشد جمعیت و خانوار در روستاها، غیر استاندارد عنوان کرد و افزود: در این خصوص مسئولان اداره آبفای شهرستان و استان باید اقدامات لازم را اعمال کرده و در راستای رفع مشکل پیش آمده تلاش کنند.

عضو شورای شهرستان خرمشهر خاطرنشان کرد: استان خوزستان به‌ویژه شهرهای آبادان و خرمشهر در تابستان و نیمی از سال با گرمای بی‌حد و حصری دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی اضافه کرد: ساکنان روستاهای این منطقه مدت‌های مدیدی‌ست که با نوسان برق دست به گریبان بوده و همچنان اقدام مؤثری در راستای رفع مشکل آنها صورت نگرفته است.

صنگورنژاد با اشاره به دیگر مشکلات پیش‌روی روستاییان خاطرنشان کرد: همچنین نوسانات برق، جاده‌های ارتباطی و مشکلات ایاب و ذهاب مردم روستاها به‌ویژه دانش‌آموزان با توجه به نزدیکی سال تحصیلی جدید از مشکلات عمده روستاییان است.

وی گفت: شهرستان خرمشهر هشت سال متوالی درگیر جنگ تحمیلی و دفاع از مرزهای کشورمان بود و امروز باید از مردم متعهد و ولایتمدار آن با ارائه خدمات مطلوب قدردانی کرد.

عضو شورای شهرستان خرمشهر در پایان گفت: باید با همت و عزمی ملی در سال تولید ملی، بخش‌های مختلف شهرستان را تقویت و موانع و نواقص موجود در شهرستان را از میان برداشت.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول