اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تأمین اعتبار

پروژه‌های عمرانی شهرداری دزفول سرعت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: شهردار دزفول گفت: در صورت تأمین اعتبار پروژه‌های در حال احداث شهرداری دزفول با سرعت بیشتری اجرایی می‌شوند.

پروژه‌های عمرانی شهرداری دزفول سرعت می‌گیرد

محمدعلی دوایی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: پروژه های در حال اجرای شهرداری دزفول در حال حاضر به طور متوسط  58درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در تلاش هستیم که سرعت عمل در اجرای پروژه‌های شهرداری افزایش یابد.

وی با اشاره به ویژگی‌های پروژه‌های در حال احداث شهرداری دزفول افزود: این پروژه‌ها در سطح سه منطقه و هشت سازمان این شهرداری در حال اجرا هستند.

وی تأکید کرد: احداث این پروژه‌ها بر اساس نیاز مناطق شهرداری و شهر در دستور کار قرار گرفته است و در این باره نیز کارشناسی‌های لازم انجام شده است.

دوایی‌فر خاطر نشان کرد: پروژه احداث پایگاه امداد ساحلی  با 20 درصد پیشرفت فیزیکی و پروژه علاج بخشی گذرهای بافت قدیم با 25درصد پیشرفت از برنامه ما عقب هستند.

شهردار دزفول افزود: شهرداری دزفول تلاش دارد تا با افزایش درآمد‌ها بتواند گامی اساسی در احداث سریع این پروژه‌ها بردارد.

وی خاطر نشان کرد: بهسازی معابر شهری دزفول، اجرای آب فضای شهری، آماده سازی پارک‌های منطقه زیبا شهر، مرمت و بهسازی بافت قدیم، احداث کمربندی پل پنجم، بهسازی رواق‌های خیابان‌های شریعتی و امام خمینی(ره) و احداث زیرگذر‌های تقاطع 45متری با خیابان‌های شریعتی و امام خمینی(ره) از جمله این پروژه‌هاست.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول