اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اشتغال کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

اجرای 1300 طرح اشتغال‌زا در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی گفت: طی 5 ماه نخست سال جاری، ‌هزار و 303 طرح اشتغال‌زا در استان اجرا شده است.

اجرای 1300 طرح اشتغال‌زا در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی، مهدی خزاعی‌عرب اظهار کرد: در راستای عمل به رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر دستیابی محرومان به زندگی شرافتمندانه، با حفظ عزت نفس، استقلال، افزایش توان تصمیم‌گیری و رضایت از زندگی، تا رسیدن به قله‌های خود‌اتکایی و اشتغال، کمیته امداد توانسته از طریق ایجاد اشتغال در قالب طرح‌های خودکفایی، در کنار ارائه سایر خدمات حمایتی به مددجویان گام‌های بلندی در رسیدن جامعه به اشتغال پایدار و توانمندسازی اقتصادی بردارد.

وی افزود: همچنین در این راستا طی 5 ماه نخست امسال، یک‌هزار و 303 طرح اشتغال‌زا اجرا شده و 129 نفر نیز از طریق کاریابی به خودکفایی رسیده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی ادامه داد: 32 درصد در زمینه‌های صنفی و صنعتی، 31 درصد در بخش خدمات و مابقی در زمینه کشاورزی و دامداری طی این مدت به خودکفایی رسیده‌اند.

خزاعی‌عرب گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون نیز 2 هزار و 34 طرح اشتغال‌زا در سطح استان خراسان جنوبی اجرا شده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول