اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

حفر تونل عظیم آبرسانی توان متخصصان ایرانی را به دنیا نشان داد

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت اتمام عملیات حفر عظیم‌ترین تونل آب خاورمیانه از عوامل اجرای این پروژه تقدیر کرد و گفت: حفر این تونل بزرگ و پیچیده بار دیگر عزم و توان متخصصان ایرانی را به دنیا نشان داد.

حفر تونل عظیم آبرسانی توان متخصصان ایرانی را به دنیا نشان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام کرم‌رضا پیریایی آمده است: حمد و سپاس خداوند متعال را که در این مقطع از دوران فعالیت دولت کار و تلاش و عمل و با کوشش و همت و زحمات شبانه‌روزی همه دست اندرکاران و متخصصان توانمند صنعت آب کشور، شاهد اتمام عملیات حفر تونل 56 کیلومتری پروژه آبرسانی به قم از سرشاخه‌های دز به عنوان عظیم‌ترین تونل انتقال آب در خاورمیانه و از جمله طرح‌های استثنایی و انحصاری در زمینه انتقال حوزه به حوزه آب هستیم.

در ادامه این پیام آمده است: با حفر این تونل بزرگ و پیچیده، که بار دیگر عزم و توان متخصصان ایرانی را به دنیا نشان داد، شمارش معکوس برای بهره‌برداری نهایی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه عمرانی تاریخ قم، آغاز شده است. طرحی عظیم و افتخار ملی که به عنوان موهبتی ارزنده از سوی رهبر معظم انقلاب و ماندگارترین خدمت دولت کریمه به مردم انقلابی و ولایی قم و میلیون‌ها زائر حرم نورانی کریمه اهل بیت سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران، در کارنامه درخشان دولت عدالت گستر و مهرورز، ثبت و ماندگار خواهد شد.

در بخش پایانی این پیام افزوده شده است: ضمن تبریک این توفیق ملی، زحمات خالصانه و تلاش‌های بی‌شائبه مهندسین توانمند، متعهد و تمام عواملی که در به ثمر نشستن این پروژه مهم فعالیت داشته‌اند را به عنوان خدمتی بزرگ و قابل تحسین ارج نهاده، سلامتی و توفیق خدمتگزاری همگان را در مسیر پیشرفت و توسعه روزافزون قم مقدس در سایه توجهات حضرت ‌ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف و با منویات و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، از درگاه ایزد باریتعالی مسئلت دارم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول