اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» صحنه آزمایش توانمندان است

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز، همایش ملی «مهر ایران، مرهم آذربایجان» را صحنه آزمایش توانمندان و خیّران کشور عنوان کرد.

همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» صحنه آزمایش توانمندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه تلخ زلزله آذربایجان‌شرقی هر چند دل بسیاری هموطنان را به درد آورد ولی می‌توان از آن به عنوان صحنه‌ای برای همراهی و همدلی بیشتر مردم کشور استفاده کرد.

وی اضافه کرد: کمک‌رسانی افرادی که خداوند به آنها توانمندی خدمت‌رسانی به دیگران را داده است، می‌تواند مرهمی بر زخم کسانی باشد که در این حادثه تلخ عزیزان خود را از دست داده‌اند.

چمنی با بیان اینکه باید از فرصت برگزاری همایش «مهر ایران، مرهم آذربایجان» استفاده کرد تا جایی برای افسوس باقی نماند، گفت: این همایش فرصت خدمت‌رسانی و تهیه زیرساخت‌های لازم برای احداث مسکن زلزله‌زدگان را فراهم می‌کند و این موضوع بر اهمیت و ضرورت برگزاری چنین همایشی می‌افزاید.

وی اضافه کرد: حضور پررنگ خیّران کشور به وی‍ژه آذربایجانی‌های مقیم تهران می‌تواند روند احداث مسکن و تهیه لوازم ضروری زندگی این عزیزان را تسریع کند.

چمنی خاطرنشان کرد: با شناختی که از مردم آذربایجان و سایر مناطق کشور داریم قطع یقین این همایش نیز همچون سایر برنامه‌های مخصوص کمک‌رسانی به محرومان و آسیب‌دیدگان باشکوه خواهد بود.

فرماندار تبریز افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ملاقاتی که با خیّران استانی مقیم تهران داشته‌ایم قرار است هر یک از این افراد با استفاده از ارتباطات خود با سایر خیّران موجبات رونق هرچه بیشتر این همایش ملی شوند.

همایش «مهر ایران،‌ مرهم آذربایجان» از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی بیست و پنجم شهریورماه جاری در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای ثبت‌نام و کمک‌رسانی می‌توانند از طریق سایت www.bazsazi-as.ir و سامانه پیام کوتاه 30008737 یا شماره تلفن 5575090- 0411 ثبت‌نام به عمل آورند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول