اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون اول رئیس جمهور در اسلامشهر

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر استان تهران

خبرگزاری فارس: با حضور معاون اول رئیس جمهور در شهرستان اسلامشهر بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، لحظاتی قبل با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور بیش از 10 هزار مسکن مهر در استان تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رحیمی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی ضمن اهدای کلید‌های دو واحد مسکونی به صاحبان آنها اظهار داشت: طرح مسکن مهر در ایران یک انقلاب بود که به دست دولت احمدی‌نژاد در این کشور اتفاق افتاد.

این مسئول افزود: تاکنون 4 میلیون و 110 هزار واحد مسکونی در سراسر کشور ساخته و تحویل متقاضیان شده و مابقی طرح‌های مسکن مهر تا ماه‌های آینده و قبل از پایان عمر دولت دهم تحویل متقاضیان خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور بیان داشت: انقلاب مسکن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک اتفاق ماندنی است که همواره در ذائقه مردم ماندگار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز با این اتفاقی که افتاده دست سودجویان و اختلال‌گران در زمینه مسکن قطع شده و خداوند را شاکریم که عده‌ای از هموطنان عزیزمان توانستند صاحب مسکن شوند.

رحیمی گفت: امروز باید ادعا کنیم که همه کسانی که در دفتر مسکن مهر ثبت‌نام کرده‌اند تا قبل از پایان عمر دولت دهم صاحب مسکن می‌شوند و امید داریم که این روند در دولت‌های بعدی هم ادامه داشته باشد.

این مسئول تأکید کرد: شهرستان اسلامشهر یکی از ظرفیت‌های خوب نظام جمهوری اسلامی است که در کنار پایتخت با مردمان خوب و دلسوز و وفادار به نظام از اقوام مختلف کشور شکل گرفته و این منطقه به عنوان یک شهر مملو از عشق و دوستی و محبت می‌باشد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: در پروژه مسکن مهر اسلامشهر علاوه بر احداث و تکمیل زیرساخت‌های سکونت، فضای سبز، بیمارستان، ورزشگاه، مراکز خرید و دیگر امکانات مورد نیاز احداث شده است و جا دارد از دستگاه‌های خدمات‌رسان تشکر ویژه‌ای بنمایم.

رحیمی خاطرنشان کرد: بنا به گفته استاندار تهران تا سال آینده مردم اسلامشهر صاحب خط مترو می‌شوند و می‌توانند از مترو استفاده نمایند.

قابل ذکر است که در سفر صبح امروز معاون اول رئیس جمهور به اسلامشهر که وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی حضور داشتند هزار و 500 واحد از مجموعه 5 هزار واحد مسکونی مهر اسلامشهر در ضیا‌‌آباد اسلام شهر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گیرد و باقیمانده واحدها نیز در مراحل احداث است که تا پایان سال مورد بهره‌برداری اعضا قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول