اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

دو مقوله آموزش و پرورش باید یکسان تقویت شد

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: دو مقوله آموزش و پرورش باید یکسان تقویت شود و نباید رسیدن به وجه آموزش از اهمیت پرورش بکاهد.

دو مقوله آموزش و پرورش باید یکسان تقویت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی ظهر امروز در جلسه ستاد مهر شهرستان بندرعباس که به مناسبت بازگشایی مدارس برگزار شد، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت شهادت امام جعفرصادق (ع) رئیس مذهب شیعه اظهار داشت: ایران اسلامی با تلاش دولت خدمتگزار و تحت زعامت مقام معظم رهبری با سرعتی مناسب به سمت قله‌های پیشرفت حرکت می‌کند و با جهش خیره کننده‌ای در همه زمینه‌ها به قدرت نخست منطقه تبدیل شده‌ایم.

وی اول مهر را عید دانش‌آموزان برشمرد و افزود: ماه مهر یادآور خاطرات شیرین دوران کودکی است و فلسفه تشکیل این جلسه بالا بردن شور و نشاط دانش‌آموزان و فراهم آوردن بستر مناسب برای حضور با نشاط آنها است.

فرماندار جدید بندرعباس تصریح کرد: هیچ کم‌کاری و نقصانی از هیچ اداره و سازمانی پذیرفته شده نیست و هر مشکلی در راه بازگشایی مدارس است باید تا دو روز مانده به آغاز سال تحصیلی جدید برطرف شود. 

مرادی اضافه کرد: در صورت عدم تحقق این موضوع باید همه ما جواب‌گو باشیم زیرا به نوعی به قشر دانش‌آموزان تعلق داریم و باید با بکارگیری همه ظرفیت‌ها فضای مناسبی را برای آغاز فصل علم و دانش فراهم آوریم.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: شورای آموزش و پرورش مسئولیت مهم و دشواری برعهده دارد و باید با نگاه ویژه افق‌های بلندتر را ببینیم و دو مقوله آموزش و پرورش را یکسان تقویت کنیم و نباید رسیدن به وجه آموزش از اهمیت پرورش بکاهد.

وی ادامه داد: مدارس مخازن استعداد و معادن نوابغ است و باید با مدیریت صحیح و مبتنی بر شعور دینی بستری برای رشد مدیران آینده نظام مقدس اسلامی فراهم کنیم.

مرادی اضافه کرد: جوامعی در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرند که به مقوله نظم اهمیت زیادی بدهند زیرا نظم پایه و زیربنای مدیریت مدرن است و امیدواریم با همکاری دیگر مسئولان به این موضوع اهمیت وافری داده شود.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول