اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای:

زورخانه جدید در پیشوا احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیرکل فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای گفت: شهرداری پیشوا یک قطعه زمین برای احداث زورخانه در این شهرستان در اختیار فدراسیون قرار داده و به ‌زودی کار احداث زورخانه در این شهرستان آغاز می‌شود.

زورخانه جدید در پیشوا احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز جلسه اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا با حضور سید امیر حسینی دبیرکل فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و تنی چند از مسئولان ذیربط برگزار شد.

حسینی با اشاره به پیشرفت چشم‌گیر ورزش در شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد: فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای درصدد است در تمام شهرستان‌های استان تهران زورخانه‌هایی بنا کند تا جوانان و علاقمندان به این ورزش باستانی در مضیقه نباشند.

دبیرکل فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای همیاری و مساعدت مسئولان به ‌ویژه استانداری تهران را از عوامل ضروری ترویج ورزش باستانی دانست و ادامه داد: با همت و تلاش و پیگیری‌های مسئولان فدراسیون در حال ترویج ورزش باستانی و احداث زورخانه‌های جدید در شهرستان‌های تهران هستیم اما این پروژه‌ها جز با مساعدت مسئولان میسر نمی‌شود.

وی ضمن تشکر از مسئولان ادارات شهرستان پیشوا بیان کرد: شهرداری پیشوا یک قطعه زمین برای احداث زورخانه در این شهرستان در اختیار فدراسیون قرار داده و به ‌زودی کار احداث زورخانه در این شهرستان آغاز می‌شود.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از زورخانه شهرستان، فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای تجهیزات مورد نیاز را در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان پیشوا قرار می‌دهد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول