اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید از چند روستای زلزله‌زده مطرح شد

تاکید لاریجانی بر تهیه کانکس برای مردم زلزله‌زده‌

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نصب کانکس باید در اولویت خدمات‌رسانی به مردم روستاهای زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی قرار گیرد.

تاکید لاریجانی بر تهیه کانکس برای مردم زلزله‌زده‌

به گزارش خبرگزاری فارس از هریس، علی لاریجانی بعد از ظهر امروز در عزیمت با ماشین به جای بالگرد که به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی استان صورت گرفت، ضمن بازدید از مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی بر ضرورت رسیدگی هر چه سریع‌تر به مشکلات مردم این مناطق تأکید کرد.

وی در ابتدای بازدید‌های خود، از روستای کوبج در شهرستان هریس بازدید کرد و با توضیحات مسئولان محلی در جریان روند کارهای ساخت و ساز و وضعیت معیشت مردم مناطق زلزله‌زده قرار گرفت.

لاریجانی در ادامه به روستای زنگ‌آباد در ورزقان سفر کرد و در این منطقه نیز بر روند رسیدگی مسئولان به مردم زلزله‌زده نظارت کرده و از نزدیک در جریان نیازمندی‌های مردم آسیب‌دیده قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این بازدیدها و با توجه به روند بازسازی‌ها اعلام کرد: نصب کانکس فعلاً از ضرورت‌های روستاهای مناطق زلزله‌زده است که باید هر چه زودتر به دلیل شرایط سرد آب و هوایی در منطقه و تکمیل نشدن بناها مورد توجه مسئولان امر قرار گرفته و برای ایجاد آنها اقدام فوری شود.

لاریجانی در ادامه بازدید خود از مناطق زلزله‌زده استان در روستای دونیق از توابع شهرستان اهر حاضر شد و پس از ارزیابی مشکلات منطقه ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی همچنین رسیدگی به وضعیت احشام را مورد تاکید قرار داد.

اضافه می‌شود، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز وارد فرودگاه بین‌المللی تبریز شد که پس از ورود مورد استقبال احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام مالک اژدر شریفی رئیس دادگستری آذربایجان‌شرقی، علیرضا نوین شهردار تبریز و تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی به همراه جمعی از نمایندگان به منظور شرکت در چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان وارد تبریز شده است.

در این سفر جمعی از نمایندگان مجلس که از جمله عباس فلاحی‌باباجان، علی‌رضا منادی، مهناز بهمنی، محمد باقری، مهدی عیسی‌زاده، مسعود پزشکیان، الله‌وردی دهقانی و لاله افتخاری رئیس مجلس را همراهی می‌کنند.

رئیس مجلس در این سفر از نزدیک در جریان روند پیشرفت بازسازی مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان‌شرقی قرار گرفت.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول