اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد

جشنواره نمایش و فیلم کوتاه دانش‌آموزان به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: سی‌امین جشنواره نمایش صحنه‌ای، عروسکی و فیلم کوتاه بخش خواهران که به میزبانی بجنورد در جریان بود با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد.

جشنواره نمایش و فیلم کوتاه دانش‌آموزان به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در این آیین که ظهر امروز در کمپ پتروشیمی خراسان در باباامان برگزار شد از 400 دانش‌آموز دختر شرکت‌کننده در این جشنواره با اهدای لوح، تندیس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

قائم مقام سی‌امین دوره مسابقات فیلم کوتاه و تئاتر دانش‌آموزی کشور با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای ارتقای دانش هنری دانش‌آموزان و کشف استعدادهای دانش‌آموزان در بخش‌های مختلف هنری بود، گفت: البته ما در این جشنواره به دنبال ایجاد رفاقت، روحیه تعاون و همکاری بین دانش‌آموزان بودیم.

محمدرضا رحیمی همچنین بر بهره‌گیری دانش‌آموزان هنرمند کشور از توانایی و هنر خود برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی تأکید کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان‌‌شمالی با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند با ابزار هنری خود زمینه تحقق عدالت و انسان‌دوستی را فراهم کنند، گفت: هنر بهترین ابزار برای تعمیق باورهای دینی و ارزش‌های اسلامی بوده و نقش هنرمندان به ویژه دانش‌آموزان هنرمند در گسترش اعتقادات، اخلاقیات و ارزش‌های اسلامی در جامعه بی‌بدیل است.

وی با اشاره به میزبانی خراسان‌شمالی برای برگزاری سی‌امین جشنواره نمایش صحنه‌ای، عروسکی و فیلم کوتاه در دو بخش برادران و خواهران، گفت: به همین منظور این جشنواره برای پسران از 14 تا 17 شهریور و برای دختران از 19 تا 23 شهریور ساماندهی شده بود.

به گفته وی در طول برگزاری جشنواره برای دختران؛ 12 اثر نمایش صحنه‌ای، 12 اثر نمایش عروسکی و 60 فیلم کوتاه از دانش‌آموزان استان‌های مختلف کشور اجرا شد.

قائم مقام سی‌امین دوره مسابقات فیلم کوتاه و تئاتر دانش‌آموزی کشور، برگزاری شب‌های فرهنگی، بازدید از اماکن دیدنی بجنورد مثل موزه بزرگ باستان‌شناسی و عمارت و آیینه‌خانه مفخم، بوستان‌های باباامان و بش‌قارداش را از برنامه‌های جنبی این جشنواره برای دانش‌آموزان شرکت‌کننده اعلام کرد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول