اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش قزوین:

دانش‌آموزان قزوین 76 مدال در مسابقات دانش‌آموزی کشور کسب کردند

خبرگزاری فارس: معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: دانش‌آموزان استان قزوین 76 مدال در مسابقات دانش‌آموزی کشور کسب کردند.

دانش‌آموزان قزوین 76 مدال در مسابقات دانش‌آموزی کشور کسب کردند

مؤید مؤیدی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم‌های ورزشی دختران و پسران دانش‌آموزی استان قزوین در مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور موفق به کسب 13 مدال طلا، 27 مدال نقره و 36 مدال برنز شدند.

وی ادامه داد: تیم‌های ورزشی دختران و پسران دانش‌آموزی استان قزوین در مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور موفق شدند 76 مدال کسب کنند.

این مسئول بیان کرد: امسال مرحله نخست مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور از نیمه نخست تیرماه و مرحله دوم آن از نیمه نخست شهریورماه سال جاری در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه برای پسران و دختران دانش‌آموز برگزار شده است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به اینکه مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور از چهارم شهریورماه آغاز شده است، ابراز کرد: این دانش‌آموزان برای شرکت در این مسابقات به استان‌های یزد، همدان و اصفهان اعزام شدند تا برای کسب رتبه‌های برتر با حریفانشان رقابت کنند.

مؤیدی ادامه داد: مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور نیز در اواخر شهریورماه به پایان رسیده است.

کسب 18 مدال برای دختران دانش‌آموز ژیمناستیک‌کار قزوینی

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با بیان اینکه رشته ورزشی ژیمناستیک دختران دانش‌آموز مقطع تحصیلی ابتدایی در مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور در دو رده سنی نونهالان و خردسالان برگزار شده است، خاطرنشان کرد: نونهالان در پایه‌های اول، دوم و سوم و خردسالان در پایه‌های چهارم و پنجم ابتدایی با یکدیگر رقابت کردند.

مؤیدی‌فر با اشاره به اینکه دختران دانش‌آموز در مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور در رشته ورزشی ژیمناستیک در رده سنی نونهالان موفق به کسب مقام دوم و در رده سنی خردسالان موفق به کسب مقام سوم شدند، اذعان کرد: دانش‌آموزان در این دو رده سنی توانستند 18 مدال که یک مدال طلا، نه مدال برنز و هشت مدال نقره را در این مسابقات به‌ دست آورند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: دختران دانش‌آموز استان قزوین در رشته ورزشی طناب‌زنی در مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور شرکت کردند که امیدوار بودیم جزو سه تیم در کشور باشند که متأسفانه این امر اتفاق نیافتد و این دانش‌آموزان توانستند در این مسابقات با رقابت با حریفانشان 9 مدال که یک مدال طلا، یک مدال نقره و هفت مدال برنز به‌دست آورند.

این مسئول بیان کرد: دختران دانش‌آموز استان قزوین در رشته ورزشی ژیمناستیک در نهایت در مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور در مقطع تحصیلی راهنمایی مقام سوم را کسب کردند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تشریح کرد: همچنین دختران دانش‌آموز مقطع تحصیلی راهنمایی استان قزوین در مرحله دوم مسابقات دانش‌آموزی قهرمانی مدارس کشور در رشته ورزشی تنیس‌روی‌میز در بخش انفرادی مدال طلا، در رشته ورزشی تنیس روی میز مقام پنجم و در رشته ورزشی شنا نوجوانان مقام ششم را کسب کردند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول