اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از راهپیمایی مردم اصفهان نسبت به اهانت به پیامبر (ص)

مردم اصفهان سلمان رشدی‌های تاریخ را به منجلاب حقارت سپردند

خبرگزاری فارس: مردم انقلابی و همیشه در صحنه اصفهان در واکنش به فیلم نفرت برانگیز آمریکایی و صهیونیستی به خیابان‌ها آمده تا بار دیگر به جهانیان نشان دهند سلمان رشدی‌های عصر حاضر مجالی برای اظهار نظرهای بیمارگونه خود ندارند.

مردم اصفهان سلمان رشدی‌های تاریخ را به منجلاب حقارت سپردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی اکران فیلم انزجار برانگیز آمریکایی و صهیونیستی مردم غیور نصف جهان پس از برپایی نماز جمعه این هفته اصفهان، در میدان امام (ره) جمع شده و این عمل ناجوانمردانه دولتمردان آمریکا و اسرائیل را محکوم کردند.

در حالی که گرمای آفتاب، گرمای عشق مردم اصفهان را به خاتم پیغمبران فزونی می‌بخشید، شعارهای «لبیک یا نبی الله لبیک یا رسول الله»، «مرگ بر اسرائیل»، «مسلمان می‌میرد، ذلت نمی‌پذیرد» و « هر که با اسلام درافتد، سرنگونش می‌کنیم، جان خود را فدای راه پیغمبر می‌کنیم» جو این گردهمایی باشکوه مردمی را عطرآگین کرده بود.

به واقع امروز بار دیگر مردم اصفهان با لبیک به رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب در پی هشدار ایشان در مقابله با فتنه‌‌های دشمنان اسلام، با راهپیمایی عاشقانه و شورانگیز خود که پشتوانه 1400 ساله اسلام ناب محمدی را به دنبال داشت، حقارت سردمداران اسرائیل و آمریکا را بار دیگر به نمایش گذاشتند.

مردم اصفهان بر این باورند که شعارهای آزادی بیان، دموکراسی و احترام به ادیان که شعار همیشگی دولتمردان آمریکا و اسرائیل به عنوان دست‌آویزی برای هتک حرمت ملت‌ها است، تنها حقارت‌های سیاسی و بین‌المللی آنها را به دنبال داشته است.

فیلم مضحک آمریکایی و اسرائیلی که امروز در سرتاسر دنیا، مسلمانان راستین را به خشم آورده و این خشم به طور حتم گردابی مرگ آفرین را برای سازندگان این فیلم پدید می‌آورد، توسط گروهی از صهیونیست‌های مریض احوال و ناقص‌العقل مورد حمایت مالی قرار گرفته است.

مردم نمازگزار اصفهان پس از ادای فریضه نماز جمعه با راهپیمایی باشکوه و چند صد هزار نفری خود دولتمردان اسرائیل را سگان پاسبان کاخ سفید دانستند که تنها با اجازه سرمایه‌داران آمریکایی و پدرخوانده‌های مجازی این کشور اجازه زوزه کشیدن دارند.

مردم فهیم اصفهان که همواره خود را پاسدار ارزش‌های اسلامی و انقلابی می‌دانند، با راهپیمایی کوبنده خود به تنها هدفشان که نشان دادن بیماری‌های سادیسم‌وار دولتمردان امریکا و اسرائیل بود، دست پیدا کردند.

البته ذکر این نکته ضروری است که مردم اصفهان در راهپیمایی امروز تاکید کردند که یهود، قومی کهن که ریشه در تاریخ بشیرت دارد، هیچ‌گونه ربطی به حکومت فاسد صهیونیست‌ها ندارد و صهیونیست‌های امروز، سامری‌های خائن زمان حضرت موسی‌ (ع) هستند.

همچنین از سران کنفرانس اسلامی و سران جنبش عدم تعهد خواستار رسیدگی به این اهانت شده و از اقدامات از این دست جلوگیری کند.

کودکان اصفهان نیز امروز دوشادوش بزرگ‌ترهای این شهر وارد میدان شدند تا با زبان کودکانه خود، عقده‌های روانی اسرائیلی‌ها و مسئولان نادان آمریکایی را در پخش فیلم ضد اسلامی، به آنها گوشزد کنند.

مردم اصفهان امروز با خروج از خانه‌ها و راهپیمایی در حمایت از رسول خدا (ص) اعلام کردند که به طور حتم ابلهانه‌ترین تصمیم سیاستمداران آمریکایی در طول تاریخ سیاسی این کشور، حمایت کورکورانه از فاسدان صهیونیست است، فاسدانی که بشریت را برده خود دانسته، حال آنکه خود نوکران شیطانند.

آری امروز بار دیگر شکوهی زرین در دفتر خاطرات زیبای اصفهان  نقش بست. امروز در این دفترچه پرافتخار نگاشته شد که در اواخر شهریور ماه سال 1391 خورشیدی، اصفهان، شهر عشق، شهادت و مردانگی بار دیگر به جنب و جوش آمد تا غیرت ایرانی و مذهبی خود را به رخ ناجوانمردان تاریخ بکشد.

مردم اصفهان با راهپیمایی امروز خود به آزادگان جهان نشان دادند، بی‌احترامی به مقدسات مسلمانان از سوی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها نشان از ضعف عملکرد این دو کشور در برابر مسلمانان جهان دارد که بدین وسیله قصد دارند گره‌های روانی خود را باز کنند، اما بدانند مسلمانان جهان با اینکه امروز به فرقه‌های مختلفی تقسیم شدند و در ظاهر نیز مشکلاتی وجود دارد، اما در شرایط حساس سیاسی و فرهنگی، دست‌یابی به "حبل‌الله" را آویزه گوش خود قرار می‌دهند و این رمز بزرگ اسلام، برای دوام در طوفان‌های برانگیخته شده توسط ناجوانمردان سیاسی جهان و کافران و مشرکانی مانند صهیونیست‌ها است.

انتهای پیام/ح10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول