اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نوشهر:

موج اسلام‌خواهی در غرب در حال گسترش است

خبرگزاری فارس: فرماندار نوشهر با اشاره به افزایش تمایل اسلام خواهی در غرب گفت: علی‌رغم دشمنی‌های استکبار موج اسلام‌خواهی در غرب در حال افزایش است.

موج اسلام‌خواهی در غرب در حال گسترش است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، محمدعلی قمی اویلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه نوشهر با اشاره به اهانت ساحت مقدس پیامبراعظم با تهیه فیلمی صهیونیستی آمریکایی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب، تفکر اسلامی ظهور یافت که خواب دشمنان را آشفته کرد، این تفکر همان اسلام ناب محمدی بود.

وی افزود: با توجه به اینکه بسط این تفکر مقابل زیاده‌خواهی و منافع دشمنان به ویژه در خاورمیانه بود حمله به آن در دستور کار قرار گرفت و اسلام ستیزی به صورت آشکار نمایان شد.

قمی ادامه داد: موج اول اسلام‌ستیزی با پیروزی انقلاب شکل گرفت و با ورود مسلمانان خود فروخته‌ای همچون سلمان رشدی به این جریان آغاز شد.

وی تصریح کرد: پس از آن حادثه 11 سپتامبر دستاویزی شد تا ایران، افغانستان، پاکستان، عراق و سوریه محور مبارزات دشمنان قرار گیرد.

فرماندار نوشهر موج بعدی اسلام‌ستیزی را با اشغال عراق و افغانستان عنوان کرد و موج بعدی را کاریکاتورها و ساخت فیلم فتنه و اقداماتی از این دست یاد کرد.

وی بیان داشت: دشمنان در مقابل اسلام‌ستیزی، شیعه‌هراسی را هم ترویج دادند که هدف اصلی از این کار ایران اسلامی بود.

قمی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی این کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها، موج اسلام‌خواهی در کشورهای غربی روبه فزونی است و تاکنون این قبیل برنامه‌ها و پروژه‌ها نتوانسته کاری از پیش ببرد.

وی با بیان اینکه پشت پرده فیلم اهانت‌آمیز به پیامبراکرم(ص) حاکمان جنایتکار صهیونیست قرار دارند، بیان داشت: علی‌رغم همه تلاش این دشمنان در مقابله با بیداری اسلامی طبق برآورد صورت گرفته تا سال 2050 دین اسلام پرجمعیت‌ترین دین در دنیا خواهد بود.

فرماندار نوشهر جلوگیری از رویکرد ملل دنیا به اسلام، حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی و ایجاد تقابل میان مسیحیت و اسلام را از مهم‌ترین اهداف تهیه این فیلم عنوان کرد.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول