اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

ساخت فیلم موهن پایه‌های استکبار را به لرزه انداخته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا با تاکید بر اشد مجازات عاملان فیلم موهن، گفت: ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) پایه‌های استکبار را به لرزه انداخته است.

ساخت فیلم موهن پایه‌های استکبار را به لرزه انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با محکوم کردن ساخت فیلم موهن و توهین‌آمیز نسبت به نبی مکرم اسلام (ص) آن را توطئه آمریکا و صهیونیسم غاصب دانست و اظهار کرد: ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) پایه‌های استکبار را به لرزه در می‌آورد.

وی با بیان اینکه دشمنی استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی با اسلام تازگی ندارد، افزود: ساخت فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر عشق و رحمت نشانه اسلام‌ستیزی غربی‌ها و ترس آنها از گسترش اسلام ناب محمدی (ص) و بیداری اسلامی در جهان است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه ادعای دولتمردان آمریکا مبنی بر عدم دخالت در ساخت فیلم موهن و توهین‌آمیز کاملا کذایی و عوام فریبی است، تصریح کرد: دولتمردان آمریکا که در ظاهر ادعا می‌کنند هیچ دخالتی در ساخت این فیلم موهن ندارد بنابراین باید آنها عوامل ساخت این فیلم موهن و توهین‌آمیز را به اشد مجازات محکوم کنند.

وی با اشاره به اینکه اهداف صهیونیسم و استکبار جهانی در اسلام ستیزی راه به جایی نمی‌برند، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و مسلمانان باید بدانند پیامبر اسلام (ص) قلب و روح تمام مسلمانان و آزاد مردان دنیاست و در نزد ملت‌های مسلمان جایگاه ویژه‌ای دارد و آنها هرگز اجازه نمی‌دهند به پیامبرشان توهین شود.

حافظ‌نیا با تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، بر لزوم توجه هر چه بیشتر حفظ حجاب و عفاف تاکید کرد.

*انتقاد شدید از راه‌اندازی کاروان‌های عروسی در آستارا

وی در ادامه با انتقاد شدید از وضعیت نامناسب برگزاری کاروان‌های عروسی در سطح شهر آستارا، اذعان کرد: چگونه ممکن است در کشوری که با قوانین اسلامی و شرعیت اداره می‌شود برخی‌ها چنین با وضعیت دور از شٱن و وضعیت زننده حاضر می‌شوند که باید با اینگونه موارد برخورد شود.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه مشاهده این صحنه‌ها قلب هر مومنی را به درد می‌آورد تصریح کرد: مسئولان ذی‌ربط در این زمینه باید با تمام قدرت وارد صحنه شوند و اجازه بروز ایجاد چنین صحنه‌های زننده‌ای در شهر را ندهند.

*راهپیمایی نمازگزاران آستارایی در اعتراض به فیلم موهن

به گزارش فارس، راهپیمایی نمازگزاران آستارا همزمان با سراسر کشور در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی علیه پیامبر مکرم اسلام(ص) پس از اقامه نماز جمعه با حضور جمع زیادی از مردم این شهرستان برگزار شد.

مردم در این راهپیمایی ضمن محکوم کردن عوامل ساخت فیلم موهن و توهین‌آمیز نسبت به پیامبر اکرم (ص)، خشم و انزجار خود را از سران استکبار و صهیونیسم اعلام کردند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول