اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر:

حرکت ضد اسلامی دشمن خروش مسلمانان را بیشتر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر تبلیغات اسلامی ملایر گفت: حرکت ضد اسلامی دشمن در توهین به اسلام خروش مسلمانان را در دفاع از مقدسات بیشتر می‌کند.

حرکت ضد اسلامی دشمن خروش مسلمانان را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام داوود عباسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه ملایر با محکوم کردن حرکت ضد اسلامی دشمن در توهین به مقدسات اسلام و وجود نازنین پیامبر(ص) افزود: بیش از 100 نفر از صهیونیست‌ها هزینه ساخت این فیلم را تامین کرده‌اند و این فیلم موهن علیه اسلام ناب محمدی ساخته شد که خشم مسلمانان جهان را برانگیخت.

وی افزود: حتی بازیگران این فیلم نیز اذعان کردند که نمی‌دانستند این فیلم علیه اسلام و شخص پیامبر(ص) ساخته شده و خود نیز از بازی در این فیلم ابراز تاسف کرده‌اند.

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر با بیان این که دشمنی در دنیا همیشه وجود داشته و از زمان جنگ جهانی دنیا به دوقطب شرق و غرب تقسیم شده است، گفت: هرکس که حرفی می‌زد باید زیر نظر یکی از این دو قطب باشد و این دشمن با این حرکت دنیا را در دست گرفته است.

وی ادامه داد: این معادلات دشمن ادامه داشت تا زمانی که حضرت امام خمینی(ره) با حرکت پیامبرگونه خود معادلات دنیا را تغییر داد و با پیروزی انقلاب اسلامی جهان را تحت تاثیر قرارداد و قدرت اسلام سراسر دنیا را فراگرفت و معادلات دشمن تغییر کرد.

عباسی تصریح کرد: امروز که شاهد انقلاب‌های مردمی و بهار اسلامی در منطقه و جنبش‌های آزادی خواهی در سراسر دنیا هستیم همه این امور برگرفته از انقلاب اسلامی و راه امام(ره) است که موج اسلام‌خواهی را برجسته‌تر می‌کند و شاهد مسلمان شدن مردم دنیا در کشورهای مختلف هستیم.

وی عنوان داشت: امروز سقوط دیکتاتورهای دشت نشانده استکبار در کشورهای منطقه خشم استکبار را برانگیخته‌ و دنیا یک دست در دست استکبار نیست و دشمن از راه‌های دیگر می‌خواهد احساسات مسلمانان را جریحه‌دار کند.

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر افزود: سلطه و جنگ نظامی، تحریم و تخریب دشمن نتوانسته است مسلمانان را در هیچ جای دنیا تسلیم کند و امروز از طریق ابزار فرهنگی وارد صحنه شده است تا بتواند به اهداف شوم خود در سرکوب و جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان برسد که در این مسیر نیز ناموفق است و این حرکات دشمن موج اسلام خواهی مسلمانان را بیشتر می‌کند.

وی افزود: ایجاد اختلافات قومی و مذهبی میان مسلمانان، عوض کردن مسیر انقلاب‌ها و مشکلات اقتصادی در کشورها از راه‌های دشمن در تخریب اسلام است تا دین و مقدسات را در نظر مردم بد جلوه دهند و با این کار کشورها را از درون تجزیه کرده و تفرقه و نفاق را در درون مسلمانان بسط و گسترش دهد که در راه نیز ناموفق عمل کرده‌اند.

عباسی انتشار کتاب آیات شیطانی، کاریکاتور موهون نسبت به پیامبر(ص)، انتشار رمان و قرآن‌سوزی و امروز ساخت فیلم توهین‌آمیز به شخصیت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد و ادامه داد: این حرکت یکپارچکی مسلمانان را در دفاع از مقدسات اسلام ناب محمدی بیشتر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این اقدامات سلسله مسیری است که دشمن شروع کرده و می‌طلبد که ما در این مسیر هوشیارانه عمل و حرکات دشمن را رصد کنیم و باید مراقب بوده و در این مسیر پیشتاز باشیم.

مدیر تبلیغات اسلامی ملایر افزود: امام خمینی(ره) با شروع حرکت انقلاب اسلامی در کوتاه مدت توانست افکار دنیا را به سوی اسلام و انقلاب جلب کند و امروز ما باید این انقلاب را با حرکت در مسیر اسلام و امام حفظ کنیم و اجازه ورود دشمن را در کشور و فرهنگمان ندهیم.

وی گفت: دشمن می‌خواهد جلوی اسلام را بگیرد و این در حالی است که طبق آمار هر سه دقیقه یک نفر در دنیا به جمع مسلمانان افزوده می‌شود.

عباسی ماهواره، مواد مخدر، ایجاد فضای مجازی مخرب و... را از راه‌های تجاوز دشمن به فرهنگ اسلامی برشمرد و گفت: دشمن در صدد جدایی و فاصله انداختن بین خانواده‌ها و جوانان است و در این مسیر خانواده‌ها باید هوشیار باشند و حرکات دشمن را بشناسند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول