اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

ناکارآمدی دولت در بازار ارز مشهود است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: ناکارآمدی دولت در آرام کردن بازار ارز و سکه بسیار مشهود است و باید در این باره کاری کرد.

ناکارآمدی دولت در بازار ارز مشهود است

سید شریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در بازار ارز کشور اتفاق خاصی رخ نداده است که از نظر اقتصادی بتواند توجیه نوسانات موجود باشد بلکه ناکارآمدی دولت در این بازار مشخص شده است.

وی بخش عمده‌ای از نابسامانی‌های موجود در بازار ارز و سکه را ناشی از سوءمدیریت تیم اقتصادی دولت دانست و بر چاره‌اندیشی و تدبیر برای برون رفت از این وضعیت تأکید کرد.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط و مشکلات موجود در بازار و افزایش حباب‌گونه قیمت ارز چند شاخصه دارد و تنها به دایره تحریم‌ها محدود نمی‌شود، باید ریشه این مشکلات را در برنامه‌های اجرایی دولت جویا شد.

حسینی افزود: در شرایط کنونی با تغییرات لحظه‌ای در بازار ارز کشور شاهد زیان انباشته برای تولیدکنندگان هستیم و به این دلیل فعالیت اقتصادی و عرضه کالا برای تولیدکنندگان صرفه اقتصادی ندارد.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: معرفی کردن تحریم‌ها به عنوان تنها عامل التهاب در بازار، مخفی شدن پشت نقاب تحریم‌هاست و عوامل مهم دیگری در این زمینه را باید در برخی مدیریت‌های ناکارآمد و تصمیم‌های داخلی جست‌وجو کرد.

این عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید برای کاهش زیان‌های وارده از طرف بازار ارز به تولیدات داخلی گامی اساسی برداشت.

حسینی با بیان اینکه مجلس از مدیران اقتصادی کشور خواسته از برخی مصاحبه‌های مشکل آفرین دست بردارند، اضافه کرد: مسئولان اقتصادی کشورهای مختلف در سال با چند مصاحبه خود، اقتصاد کشورشان را متحول می‌کنند اما مدیران تیم اقتصادی ایران با مصاحبه‌های چند باره در روز، بازار را با مشکلاتی روبه‌رو کرده‌اند.

وی تاکید کرد: بسیاری از اظهار نظرها متناقض است و تنها باعث عدم ثبات در بازار داخلی می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از خبرنگاران درخواست کرد با مسئولان اقتصادی مصاحبه نکنند و در عین حال توضیح داد: در این شرایط مدیریت کارآمد مهم‌ترین راهکار برای حل مشکلات است و مجلس برای حل مشکلات با دولت نشست خواهد داشت تا وضعیت موجود را به‌گونه‌ای مطلوب مدیریت کنند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول