اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 40 واحد تولیدی و صنفی

نمایشگاه پاییزه ماسال گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ماسال از برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالای این شهرستان با حضور 40 غرفه تولیدی و صنفی خبر داد.

نمایشگاه پاییزه ماسال گشایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، سید رسول موسوی ظهر امروز در جلسه اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان با اشاره به برپایی نمایشگاه پاییزه ماسال اظهار کرد: نمایشگاه پاییزه ماسال در همین هفته برپا می‌شود.

به گفته وی کالای پر مصرف ویژه ایام بازگشایی مدارس به ویژه لوازم‌التحریر، پوشاک و کیف و کفش با تخفیفی معادل 5 تا 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شد.

این مسئول با اشاره به استقرار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت ماسال در نمایشگاه ابراز کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه، بازرسان این اداره با حضور در آن بر روند عرضه کالا و رعایت نرخ‌های مصوب نظارت می‌کنند.

وی از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس با مشارکت بازرسان صنعت، معدن و تجارت، اصناف و اداره تعزیرات حکومتی خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح با هدف برخورد با تخلفات احتمالی و نظارت بر بازار در ماسال اجرا می‌شود.

موسوی تصریح کرد: به منظور فراهم سازی امکان خرید مناسب‌تر مایحتاج پر مصرف شهروندان در ایام مذکور 20 واحد صنفی ماسال نیز نسبت به برگزاری فروش فوق‌العاده اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول