اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه آمل:

آموزش و ‌پرورش ‌قوی‌ترین سنگر در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ‌است‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: آموزش و پرورش بهترین و قوی‌ترین سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در تهاجم فرهنگی است.

آموزش و ‌پرورش ‌قوی‌ترین سنگر در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ‌است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، شعبانعلی حیدریان بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی با ‌تجلیل از تلاش تمامی نیروی فرهنگی گفت: خداوند را شاکریم که دشمنان انقلاب اسلامی را از احمقان قرار داده است و این از شروع  جنگ  تحمیلی در 30 شهریور 59 نمایان است.

حیدریان افزود: مهم‌ترین هدف بسیج فرهنگیان و دانش‌آموزی افزایش ایمان و مستحکم کردن ارزش‌های معنوی در مخاطبان است.

فرمانده سپاه آمل تصریح کرد: انقلاب اسلامی هرگز به دنبال فتح بلاد نبوده و نیست بلکه به دنبال تالیف قلوب و گسترش فرهنگ ناب اسلام محمدی است.

حیدریان با اشاره به برتری اهل تقوا، دانش و جهاد بر دیگر افراد با توجه به آیات قرآن کریم، گفت: بسیجیان فرهنگی و دانش‌آموزی هر سه ویژگی را در خود دارند.

* آموزش و پرورش اصلی‌ترین مکان ترویج فرهنگ اسلام

مدیر آموزش و پرورش آمل نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در جامعه گفت: آموزش و پرورش اصلی‌ترین، اساسی‌ترین و بهترین مکان ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی است.

اکبر لطفی اظهار داشت: سپاه با حضور فعال در آموزش و پرورش توانست به بهترین نحو در گسترش فرهنگ اسلامی و انقلابی در کنار آموزش و پرورش ایفای نقش کند.

لطفی بیان داشت: فرهنگیان و دانش‌آموزان همواره علاقه خود به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان داده‌اند.

وی افزود: در گذشته با حضور گسترده در میادین نبرد حق علیه باطل و در حال حاضر با شرکت فعال در راهیان نور، حلقه‌های صالحین، همایش‌های بصیرت و اردوهای مانوری سپاه این علاقه را بیان می‌دارند.

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: هزینه در امور فرهنگی و تربیتی، جذب نیرو و حفظ آن‌ها، سرمایه‌گذاری مفید و پرفایده است.

وی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی هرگز از حمله به نظام مقدس، دست بر نداشته و بر نخواهند داشت و آموزش و  پرورش بهترین و قوی‌ترین سنگر دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در تهاجم فرهنگی است.

به گزارش فارس؛ در این مراسم علی اسماعیلی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی و داریوش بهزادی به عنوان فرمانده و مدیر کانون بسیج فرهنگیان معرفی شدند و از تلاش حسینیان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول