اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست ستاد مهر بوشهر مطرح شد

عزم آموزش و پرورش، راهنمایی و رانندگی و شهرداری بوشهر برای بازگشایی مدارس

خبرگزاری فارس: آموزش و پرورش، راهنمایی و رانندگی و شهرداری بوشهر برای بازگشایی مدارس و سالی با نشاط در عرصه تعلیم و تربیت اعلام آمادگی کردند.

عزم آموزش و پرورش، راهنمایی و رانندگی و شهرداری بوشهر برای بازگشایی مدارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر شهردار بندر بوشهر بعد از ظهر امروز در نشست ستاد مهر شهرستان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش از نهادهای مهم و تاثیرگذار در سطح جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

فضل‌الله توسلی به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: روز بازگشایی مدارس اتفاق بسیار مهمی است و همه باید کمک کنیم تا شاهد شور و نشاط و شادابی در مدارس باشیم.

شهردار بندر بوشهر خاطر نشان کرد: تعلیم و تربیت دانش‌آموزان امر بسیار مهمی است و در طول سال تحصیلی اتفاق بسیار مهمی که می‌افتد این است که دانایی افزایش می‌یابد و جهل کاهش پیدا می‌کند و بدون تردید تلاش انبیا و اوصیای الهی نیز در همین مسیر بوده و تعلیم و تربیت بسیار مقدس است.

توسلی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست ستاد مهر تصریح کرد: شهرداری بوشهر آمادگی کاملی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش دارد و تا جایی که امکانات اجازه دهد هیچ گونه کوتاهی نمی‌کنیم و با افتخار برای رشد و پیشرفت آموزش و پرورش اهتمام می‌ورزیم.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این جلسه این است که ما چقدر می‌توانیم مؤثر واقع شویم و امیدوار هستیم این جلسه خروجی مؤثر و خوبی داشته باشد و انتظار داریم تا حد زیادی دغدغه‌های آموزش و پرورش را رفع کنیم.

شهردار بوشهر بیان کرد: از شهرداران مناطق نیز می‌خواهیم که نظارت بیشتری داشته باشند و همکاری لازم را برای بهبود وضعیت تعلیم و تربیت داشته باشند و به ویژه در ترافیک‌های جلوی مدارس باید نظارت بیشتر و مؤثرتری داشته باشیم.

توسلی از ساماندهی سرویس‌های حمل و نقل دانش‌آموزی در بوشهر خبر داد و گفت: سازمان اتوبوسرانی باید نظارت لازم را بر مینی‌بوس‌ها داشته باشد و به طور مرتب چک کند که مینی‌بوس‌ها استاندارد باشند و از نظر بهداشتی نیز مشکلی نداشته باشند تا مشکلاتی برای آینده‌سازان ایران اسلامی به وجود نیاید.

وی اضافه کرد: برای آغاز سال تحصیلی باید نسبت به آماده‌سازی خیابان‌ها و معابر اهتمام ورزیم و نشست‌هایی با دستگاه‌های زیرساختی از قبیل آب و برق و گاز و ستاد حوادث برگزار کرده‌ایم و به فضل خدا شاهد سال تحصیلی پربار و بانشاطی در بوشهر باشیم.

در این نشست مسئولان راهنمایی و رانندگی استان بوشهر، مدیران آموزش و پرورش و رؤسای تعدادی از سازمان‌های وابسته به شهرداری بوشهر بر لزوم همکاری همه‌جانبه برای آغاز سال تحصیلی جدید تاکید کردند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول