اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور تعاونی‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان خبر داد

تشکیل 11 تعاونی در حوزه نفت و گاز کنگان

خبرگزاری فارس: مسئول امور تعاونی‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان از تشکیل 11 تعاونی در حوزه نفت و گاز کنگان خبر داد.

تشکیل 11 تعاونی در حوزه نفت و گاز کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان فاطمه حسین‌زاده شامگاه شنبه در نشست فعالان تعاونی‌های شهرستان کنگان اظهار داشت: تقویت تعاونی‌ها امری بسیار مهم و ضروری است و در ایجاد اشتغال پایدار و رونق و رشد اقتصادی جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: در دولت نهم و دهم شاهد تقویت تعاونی‌های شهرستان بوده‌ایم و انتظار داریم در سال جاری این روند تداوم داشته باشد.

مسئول امور تعاونی‌های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنگان از تشکیل 11 تعاونی در حوزه نفت و گاز کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از 11 شرکت تعاونی با عضویت 887 نفر از کارگران در حوزه نفت و گاز در شهرستان کنگان تشکیل شده است.

حسین‌زاده افزود: بر اساس مصوبه دولت مبنی بر حذف شرکت‌های خدماتی واسطه‌ای و پیگیری این اداره برای اجرایی کردن این مصوبه تاکنون 11 شرکت تعاونی با عضویت 887 نفر و پیش‌بینی اشتغال برای 1500 نفر تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری همچنین تعداد هفت شرکت تعاونی با عضویت 1231 نفر در شرف تاسیس است که با پیگیری هیئت مدیره این تعاونی‌ها نیز تا پایان شهریور ماه به ثبت خواهد رسید.

این مسئول اذعان داشت: نشر و ترویج فرهنگ تعاون و همچنین تشکیل تعاونی‌ها در حوزه نفت و گاز از اهداف و برنامه‌های این اداره در سال جاری است.

حسین‌زاده یادآور شد: باید دست به دست هم دهیم و در راستای ایجاد اشتغال پایدار و کاهش نرخ بیکاری در سطح شهرستان اهتمام ورزیم و نباید فرصت‌ها را هدر دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول