اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان خبر داد

راهیابی دانش‌آموزان پژوهشگر بهبهانی به جشنواره جوان خوارزمی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان از راهیابی دانش‌آموزان پژوهشگر بهبهانی به جشنواره جوان خوارزمی خبر داد.

راهیابی دانش‌آموزان پژوهشگر بهبهانی به جشنواره جوان خوارزمی

علی فاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش این شهرستان در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی علمی و پژوهشی دانش‌آموزان بهبهانی برنامه‌های مطلوب و مؤثری را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: این مدیریت با برخورداری از کادر و مجموعه‌ای مجرب در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و هنری، دانش‌آموزان را در عرصه‌های مختلف مستعد و خلاق تربیت می‌کند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بهبهان در ادامه از راهیابی دانش‌آموزان پژوهشگر بهبهانی به جشنواره جوان خوارزمی خبر داد و گفت: پنج طرح پژوهشی در زمینه نانو تکنولوژی که توسط دانش‌آموزان پژوهشگر در پژوهش‌سرای دانش‌آموزی خوارزمی بهبهان تحت نظارت «حجت‌الله معلمیان» به اجرا درآمد به دومین مرحله داوری کشوری چهاردهمین جشنواره جوان خوارزمی راه یافت.

وی اضافه کرد: این موفقیت برای دانش‌آموزان این شهرستان هموار کردن راهی پرفراز و نشیب اما سرشار از علم‌آموزی و شکوفایی‌ست.

فاکر خاطرنشان کرد: از بین پنج طرح پیشنهاد شده، طرح «موج بیداری اسلامی» به مرحله نهایی داوری کشوری چهاردهمین دوره این جشنواره راه یافته که برای این شهرستان بسیار افتخارآمیز است.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول