اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد

غفلت‌ دولت‌های گذشته با تعیین شاخص‌های فرهنگی پر شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: باید کمبودها، کارهای عقب افتاده و غفلت‌های سنگین دولت‌های گذشته با ارائه راهبردها و تعیین شاخص‌های ارتقای فرهنگی و اجتماعی پر شود.

غفلت‌ دولت‌های گذشته با تعیین شاخص‌های فرهنگی پر شود

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: راهبردها و برنامه‌های کارگروه فرهنگی و اجتماعی باید در جامعه به نحو مطلوبی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این کارگروه موجب توجه متوازن به همه بخش‌های جامعه می‌شود، افزود: باید کمبودها، کارهای عقب افتاده و غفلت‌های سنگین دولت‌های گذشته با ارائه راهبردها و تعیین شاخص‌های ارتقای فرهنگی و اجتماعی پر شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به ضرورت اجرای طرح‌های فرهنگی و اجتماعی اولویت‌دار در استان خاطرنشان کرد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید طرح‌های تاثیرگذاری برای تحقق شعار سال انجام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استکبار جنگ اقتصادی تمام عیار را علیه کشور ایران به راه انداخته است، افزود: برای مقابله با جنگ نرم باید اقدامات اساسی در جامعه انجام شود.

احمدی مقاومت ملت ایران در برابر تهدیدهای دشمنان را مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ برای داشتن اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات اقتصادی جامعه باید اقدامات اساسی با ارائه طرح‌های ویژه انجام شود.

وی با اشاره به تهدیدهای استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد:‌ برای مقابله با تهدیدات باید عملیاتی وارد عرصه شده و برنامه‌ریزی مطلوبی در این زمینه داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه متاسفانه پس از دوران دفاع مقدس ایران به کشوری مصرف‌زده تبدیل شد، افزود: برای جلوگیری از آثار مخرب مصرف‌زدگی باید در سال تولید ملی به مقابله با مشکلات رفت.

احمدی یادآور شد: مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه با ارائه طرح‌های کوچک اما تاثیرگذار قابل حل بوده و باید از فرصت باقی مانده دولت دهم برای اجرای این طرح‌ها استفاده کرد.

وی بر ضرورت توجه دستگاه‌های ذی‌ربط در بسط و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: باید کمیته کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدامات لازم را با کار کارشناسی برای اجرایی‌کردن طرح‌های کوچک فرهنگی به کار گیرد.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار با اجرای طرح‌های کوچک صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح‌ها باید اقدامات لازم صورت گیرد.

احمدی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نیز باید اقدامات اساسی انجام شود، افزود:‌ تبلیغ انفرادی در این زمینه جوابگو نیست و باید به صورت دسته جمعی نسبت به تذکرات منکراتی اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در مواجه با ناهنجاری‌های اجتماعی به عنوان مسکن و آخرین اقدام محسوب می‌شود، افزود: باید با اقدامات تبلیغی نسبت به اشاعه معروفات در جامعه اقدام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت مقابله با منکرات جامعه با شیوه‌های محله محور و مسجد محور تاکید کرد و گفت:‌ باید با تولید طرح برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه تلاش کرد.

وی با بیان اینکه نسخه اصلی دردهای اجتماعی، اجرای طرح‌های کوتاه مدت است، افزود: ضروری است صندوق حمایت از طرح‌های فرهنگی و اجتماعی تشکیل شود.

احمدی یکی از مصوبات جدی کارگروه فرهنگی و اجتماعی را راه‌اندازی این صندوق عنوان کرد و گفت:‌ با راه‌اندازی صندوق حمایت از طرح‌های فرهنگی و اجتماعی بسیاری از طرح‌ها اجرایی می‌شود.

وی مشکل جامعه امروز را عدم انتقال پیام انقلاب برشمرد و گفت:‌ هنوز نتوانسته‌ایم پیام انقلاب اسلامی را به جامعه ارائه کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر ضرورت فرهنگ‌سازی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ریزی‌های مناسب در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول