اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در شهرستان ری صورت گرفت

برپایی کارگاه آموزشی تدوین برنامه راهبردی کتابخانه‌های عمومی تهران

خبرگزاری فارس: دومین کارگاه آموزشی تدوین برنامه راهبردی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با حضور رئیس اداره برنامه‌ریزی، مشارکت‌ها و انجمن‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار شد.

برپایی کارگاه آموزشی تدوین برنامه راهبردی کتابخانه‌های عمومی تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، یوسف عباسی در حاشیه برگزاری دومین کارگاه آموزشی تدوین برنامه راهبردی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران هدف از برگزاری این کارگاه را اصلاح و ویرایش اسناد اولیه برنامه راهبردی اداره کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های زیر پوشش شهرستان‌های استان اعلام کرد و اهمیت برنامه‌ریزی در ارتقای شاخص‌های فرهنگی جامعه را مورد تاکید قرار داد.

رئیس اداره برنامه‌ریزی، مشارکت‌ها و انجمن‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران یادآور شد: روسای ادارات و کتابخانه‌های عمومی باید با تسلط بر حوزه کاری خود، اهداف کتابخانه‌ها را بررسی و برنامه راهبردی کتابخانه‌ها را طبق الگوی مورد تأیید نهاد به‌گونه‌ای طراحی کنند تا بستر ترویج هر چه بیشتر مطالعه مفید در کشور ایجاد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها جهت‌دهی افکار عمومی، راهنمای مراجعه‌کنندگان به کتابخانه‌ها برای انتخاب کتب مفید از سوی کتابداران ضروری است و آنان باید حس نیاز به مطالعه را در افراد به وجود آورند.

لازم به ذکر است، این کارگاه امروز تا ساعت 13 با حضور روسای ادارات و مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های پاکدشت، پیشوا، ری و ورامین در سالن اجتماعات اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ری برپا است.

انتهای پیام/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول