اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه:

1000 نفر از هنرمندان صنایع‌دستی کرمانشاه تسهیلات دریافت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال 90 تا‌کنون هزار و 53 نفر از هنرمندان صنایع‌دستی استان برای گرفتن تسهیلات معرفی شدند.

1000 نفر از هنرمندان صنایع‌دستی کرمانشاه تسهیلات دریافت می‌کنند

نصراله سپهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای سال هزار و 112 گواهینامه پایان دوره آموزشی رشته‌های مختلف صنایع‌دستی استان کرمانشاه صادر شده است.

سپهر با اشاره به صدور گواهینامه پایان دوره آموزشی در سال 91 گفت: کارآموختگان رشته‌های صنایع‌دستی در سطح استان پس از آزمون کتبی و عملی، گواهینامه پایان دوره آموزشی دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش در شهرستان‌های کرمانشاه، هرسین، پاوه، جوانرود، روانسر، صحنه، کنگاور، سنقرو کلیایی، اسلام‌آباد‌غرب، دالاهو، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و گیلانغرب در رشته صنایع‌دستی به مدت 120 ساعت انجام گرفته است.

معاون صنایع‌دستی استان ادامه داد: پس از سپری شدن دوره آموزشی آزمون کتبی و عملی اخذ شده است و به قبول‌شدگان گواهینامه پایان دوره آموزشی ارائه می‌شود.

وی گواهینامه‌های صادر شده را در رشته‌های منبت معرق مشبک، گلیم‌بافی، تذهیب، مینیاتور، البسه محلی، سرمه‌دوزی، رودوزی سنتی، پاپیه‌ماشه، نازک‌کاری چوب، تزئین شن‌های طبیعی و ...عنوان کرد.

سپهر در بخش دیگری از سخنانش به معرفی هزار و 53 نفر به مبلغ 28 هزار و 670 میلیون ریال در راستای تسهیلات خود اشتغالی قرض‌الحسنه به بانک‌های عامل اشاره کرد و گفت: تعداد 106 پرونده به مبلغ 2 هزار و 100 میلیون ریال نیز از مصوبات سفر رهبری بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار در سال 91، این معاونت آمادگی لازم در راستای پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به متقاضیان را دارد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول