اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب مشهد:

قاچاق مشروبات الکلی از سرفصل‌های جنگ نرم دشمنان علیه نظام است

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: قاچاق و تولید مشروبات الکلی یکی از سرفصل‌های جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی است.

قاچاق مشروبات الکلی از سرفصل‌های جنگ نرم دشمنان علیه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلامعلی صادقی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سرمایه‌گذاری دشمن بر تخریب اعتقادات جوانان اظهار کرد: امروز ما درگیر یک جنگ تمام عیار فرهنگی اقتصادی با غرب هستیم و همه مردم و مسئولان باید با انگیزه‌ای بالا و الهی به مواجهه و مقابله با این تهدیدات بروند.

وی با اشاره به ورود مشروبات الکلی گفت: بر اساس آمار و تحقیقات موجود مصرف مشروبات الکلی سرمنشا وقوع بسیاری از جرایم دیگر مانند قتل و سرقت شده است که باید مورد توجه جوانان و خانواده‌ها قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به احادیث و روایات مختلف در ارتباط با مشروبات الکلی گفت: شرب خمر از این جهت نیز منشا تمام نابسامانی‌های اخلاقی و اجتماعی عنوان شده و تجربه و تحقیقات علمی ویژه حتی نیز نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان مشروبات الکلی با نخستین مصرف گام در مسیری نامعلوم می‌گذارند که در صورت استمرار آن نتیجه‌ای جز تباهی برای آنان در پی ندارد.

وی قاچاق و تولید مشروبات الکلی را یکی از سرفصل‌های جنگ نرم دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: این برنامه‌ریزی پرحجم و گسترده باید سبب هوشیاری بیش از پیش مردم و مسئولان در این زمینه باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با تقدیر از اقدامات نیروهای نظامی و امنیتی در برخورد با مرتکبین جرایم مرتبط با مشروبات الکلی گفت: ضابطان دستگاه قضایی با ایفای نقش موثر خود در برخورد با این‌گونه جرایم هیچگونه اغماضی نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: دادسرای عمومی انقلاب مشهد تاکنون احکام سنگینی در مواجهه با مرتکبین جرایم مربوط به مشروبات الکلی صادر کرده و در آینده نیز شاهد برخورد قاطع و قانونی با واردکنندگان، توزیع و تولیدکنندگان مشروبات الکلی خواهیم بود.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول