اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

برترین‌های دوره‌های آموزشی قرآن و حدیث تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: دوره‌های قرآنی واحدهای قرآن و عترت مدرسه فیضیه و معصومیه و کانون‌های قرآن و عترت پردیسان،‌ صادقیه و مهدیه با تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان دادند.

برترین‌های دوره‌های آموزشی قرآن و حدیث تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی قرآن و حدیث در قم برگزار شد و در این مراسم از برگزیدگان دوره‌های مختلف و در مقاطع سنی متفاوت تجلیل شد.

نزدیک به هزار و 250 قرآن‌آموز در سنین مختلف در کانون‌های قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه علمیه در تابستان سال 1391 شرکت کردند.

همچنین در این مراسم، علی امینی حافظ قرآن کریم به روش کاربردی،‌ با اشاره به آغاز دهه کرامت به بیان مطالبی در ارتباط با ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها پرداخت.

وی از مهم‌ترین ویژگی‌های این بانوی بزرگوار را علم و دانش ایشان توصیف کرد و گفت: روزی عده‌ای برای گرفتن پاسخ از حضرت امام موسی کاظم علیه‌السلام به منزل ایشان رفتند اما ایشان مسافرت بودند، آنها مجبور بودند که دست خالی از این مسافرت برگردند.

امینی افزود: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها سئوال‌ها را از آنها گرفت و به تمام سئوال‌ها پاسخ دقیق داد، امام موسی کاظم علیه السلام پس از شنیدن این موضوع سه مرتبه گفتند «پدرش به فدای او شود».

برگزاری مراسم جشن و قرائت اشعاری در وصف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به مناسبت ولادت با سعادت آن حضرت، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان این مراسم‌ به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در طرح هدایای ارزنده‌ای از جمله کمک هزینه عمره مفرده، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول