اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز میلاد حضرت معصومه(س)

سامانه‎ فن‌آوری اطلاعات در سپاه چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: در سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، سامانه‌‎های فن‎آوری اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی‎هاشم(ع) به بهره‌برداری رسیدند.

سامانه‎ فن‌آوری اطلاعات در سپاه چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نماینده فاوای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعدازظهر امروز در آئین افتتاح سامانه‎های فن‌آوری اطلاعات سپاه چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: دوران آنالوگ و روش‎های سنتی به پایان خود رسیده است.

یعقوب بشارتی افزود: ایجاد تحول و توسعه، سامانه محوری به جای تجهیزات محوری، بومی‎سازی نرم افزارها و پیشگیری از تهاجم سایبری دشمن و کاهش آسیب‌پذیری از اهداف بکارگیری فناوری اطلاعات در ماموریت‎های محوله به سپاه و بسیج است.

مسئول اداره امنیت فاوای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سامانه‎های فن‌آوری اطلاعات در دو گروه‏ اداری پشتیبانی و فرماندهی کنترل، طراحی و اجرا شده‌اند که در افزایش سرعت و دقت در امور و نیل سریع‎تر به اهداف نقش موثری دارند.

وی استقرار شبکه‎های محلی در سطح ستادهای نیرو و رده‎های سپاه استانی و نواحی را نتیجه کار و تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم فاوا عنوان کرد.

در این روز به یمن میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت 6 سامانه فناوری اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی‎هاشم(ع) به صورت همزمان با رده‌های کل کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول