اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی خبر داد

اختصاص بیش از 53 میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات پروژه‌های عمرانی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: در سال جاری مبلغ 53 میلیارد و 459 میلیون ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات 54 پروژه اختصاص پیدا کرده است.

اختصاص بیش از 53 میلیارد ریال برای پرداخت مطالبات پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سید علی هاشمی سه‌شنبه شب در جلسه شورای اداری دشتی به اعتبارات عمرانی سال 1391 در شهرستان دشتی اشاره کرد و گفت: در سال جاری مبلغ 225 میلیارد و 145 میلیون ریال اعتبار برای 237 پروژه عمرانی در شهرستان دشتی اختصاص یافته است.

فرماندار دشتی افزود: همچنین در سال جاری مبلغ 53 میلیارد و 459 میلیون ریال اعتبار برای پرداخت مطالبات 54 پروژه اختصاص پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در سال 91 مبلغ 39 میلیارد و 485 میلیون ریال برای 51 پروژه که شامل طرح‌های هادی روستایی، پروژه‌های جدیدالاحداث، عمران شهری کاکی، شنبه و خورموج است هزینه می‌شود.

هاشمی خاطر نشان کرد: مبلغ 7 میلیارد و 780 میلیون ریال برای 34 پروژه تعمیر و تجهیز اداری، مصلای نماز جمعه، ورزش و بهداشت هزینه می‌شود.

هاشمی یادآور شد: مبلغ 38 میلیارد و 708 میلیون ریال برای 40 پروژه عمرانی مستمر در فصل کشاورزی، منابع طبیعی، آبخیزداری، عشایر، توسعه شبکه‌های آب و برق شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در مورد توزیع اعتبارات عمرانی شهرستان دشتی در جلسات تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود گفت: پروژه‌های عمرانی شهرستان بر اساس خروجی جلسات تخصصی ترافیک، حفاری، سوخت، تنظیم بازار، شورای فرهنگ عمومی، تامین مسکن، بهداشت خانواده و شورای آموزش و پرورش تعریف شده است.

وی گفت: اجرای مجتمع‌های آبرسانی روستایی در شهرستان دشتی که شامل آبرسانی پشت کوه، بادوله، خط کوثر و ساحلی که یکی از دغدغه‌های همیشگی ما بود، محقق شد.

وی ادامه داد: برای رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های شهرستان از جمله پلیس راه، مل گاودان، شنبه ناصری، پل‌های فقیه حسنان و باغان، روشنایی محورهای بلوار خالوحسین، پلیس راه و بلوار آیت‌الله حاج میرزا احمد دشتی‌نجفی اعتباراتی اختصاص یافته است.

نماینده عالی دولت دهم در دشتی گفت: توجه جدی به بهداشت و درمان، پانسیون در کاکی، شنبه و درازی، پانسیون خورموج، دیالیز، خانه بهداشت حسین زایری و خانه بهداشت بادوله نیز از مجموع طرح‌های اولویت‌دار بود که اعتباراتی نیز در این زمینه اختصاص یافته است.

هاشمی یادآور شد: پیش‌بینی اعتبار برای بهسازی تمامی گلزارهای شهدا در سراسر شهرستان حتی تک مزارها شده است و امسال تمام گلزارهای شهدای دشتی ساماندهی می‌شوند.

هاشمی تصریح کرد: در فصل ورزش مبلغ یک میلیارد و 550 میلیون تومان اختصاص یافته که مبلغ 400 میلیون آن برای مکان ورزشی دانش‌آموزان و ساخت سالن بوده است و مابقی نیز برای تعمیر و تجهیز مکان‌های ورزشی، تکمیل جایگاه ویژه در استادیوم تختی شهر خورموج، سالن‌های ورزشی روستاهای باغان، زیارت ساحلی، دارزی، سنا و تکمیل روشنایی استادیوم کاکی اختصاص داده شده است.

وی توجه جدی به فضای ورزشی را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: عملیات اجرایی سه سالن ورزشی در شهرستان دشتی آغاز و برای مابقی پروژه‌های دانش‌آموزی نیز اعتبارات تامین شده است.

فرماندار دشتی افزود: کتابخانه روستایی، نمازخانه و کتابخانه مدارس، تعمیر و تجهیز مساجد و خانه‌های عالم از دیگر پروژه‌های سال جاری در شهرستان است که اعتباراتی هم برای این پروژه‌ها اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول