اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری قلعه‌گنج:

مسئولان قلعه‌گنج تیم فوتبال شهرداری را حمایت کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری قلعه‌گنج گفت: برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری باید ادارات و نهادها کمک کنند تا در لیگ برتر استان بتوانیم جایگاه واقعی خود را به دست آوریم.

مسئولان قلعه‌گنج تیم فوتبال شهرداری را حمایت کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، مراد احمدی صبح امروز در جلسه شورای ورزش این شهرستان اظهار داشت: تربیت‌بدنی متشکل از هیئت‌های ورزشی مختلف است و باید سعی کرد تا این هیئت‌ها فعال شوند و رسیدگی به امور این هیئت‌ها در راس کار و جدی‌تر باشد.

وی افزود: تیم شهرداری قلعه‌گنج امسال باید در لیگ برتر استان توپ بزند در حالی که با دستان خالی این مهم را کسب کرده و با دست خالی نیز باید ادامه دهد و حل مشکلات بازیکنان این تیم باید در صدر اداره ورزش و جوانان قرار بگیرد.

احمدی بیان داشت: برای شناسایی استعدادها و کشف ورزشکاران و جوانان جویای نام باید از وجود مربیان استانی و برتر استفاده کنیم تا دچار رکود نشویم.

وی تصریح کرد: برای حمایت از تیم فوتبال شهرداری باید ادارات و نهادها کمک کنند تا در لیگ برتر استان بتوانیم جایگاه واقعی خود را به دست آوریم.

حسین حیدری مسئول هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قلعه‌گنج نیز گفت: ورزشکاران باید سازمان یافته باشند و بر اساس بیمه ورزشی هر شهرستان سرانه اختصاص می‌یابد.

وی افزود: به بازی‌های بومی و محلی باید بیشتر توجه شود و تلاش کنیم تا این بازی‌ها به فراموشی سپرده نشوند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول