اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نظرآباد:

هشت طرح استانی در بخش کشاورزی در نظرآباد تصویب شد

خبرگزاری فارس: فرماندار نظرآباد از تصویب هشت طرح استانی در بخش‌های مختلف کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

هشت طرح استانی در بخش کشاورزی در نظرآباد تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدابراهیم کساییان ظهر امروز در جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان، این هشت طرح استانی را شامل بخش‌های گلخانه‌ای، دامداری و زارعی و باغی عنوان کرد.

وی ادامه داد: توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان بسیار ضروری به شمار می‌رود چرا که ظرفیت‌های بخش کشاورزی در نظرآباد بسیار بالا بوده و می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در این استان به شمار رود.

فرماندار شهرستان نظرآباد با اشاره به وجود زمین‌های کشاورزی و قابلیت کشت در آنها افزود: لازم است برای توسعه بیشتر بخش کشاورزی در این شهرستان برنامه‌ریزی شود و براساس تدوین برنامه‌ها شاهد رشد بخش کشاورزی در نظرآباد باشیم.

کساییان تأکید کرد: مدیران ذیربط باید موانع اجرای طرح‌های توسعه‌ای در بخش کشاورزی را مرتفع کرده و این شهرستان را از لحاظ کشاورزی به درجه مطلوب برسانند.

فرماندار نظرآباد در بخش دیگری از سخنان خود از بررسی و رفع موانع موجود بر سر راه دریافت تسهیلات بانکی برای متقاضیان بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای دریافت آسان این تسهیلات اندیشیده شده و متقاضیان می‌توانند بسیار راحت‌تر از گذشته به این تسهیلات دست پیدا کنند.

وی ضمانت‌های بانکی و طولانی شدن زمان دریافت وام را از مشکلاتی عنوان کرد که در گذشته بر سر راه متقضایان دریافت وام بود که با نظر استاندار البرز و تمهیدات لازم این مهم مرتفع شد.

* ضرورت رفع مشکلات کشاورزان نظرآباد

در ادامه این جلسه استاندار البرز نیز طی سخنانی با تأکید بر رفع موانع موجود بر سر راه کشاورزی افزود: باید موانع و مشکلات موجود در بخش کشاورزی این شهرستان مرتفع شود و کشاورزان بدون دغدغه خاطر به امور کشاورزی خود بپردازند.

عیسی فرهادی ادامه داد: اگر مسئولان در بخش‌های مختلف کشاورزی وظایف خود را به درستی انجام دهند و تلاش خود را برای رفع مشکلات کشاورزی دو چندان کنند می‌توانیم شاهد رونق بخش‌های مختلف کشاورزی در نظرآباد باشیم.

وی در ادامه سخنان خود به تصویب هشت طرح استانی در این شهرستان اشاره کرد و متذکر شد: اعتبار ثابت در نظر گرفته شده برای این هشت طرح 4 میلیارد و 93 میلیون تومان و سرمایه در گردش آن 3 میلیارد و 668 میلیون تومان می‌باشد.

به گفته فرهادی با عملیاتی شدن این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود برای 778 نفر در این شهرستان فرصت شغلی ایجاد شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول